حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ احتمالی معرفی سامسونگ Galaxy S21 FE شاید ۲۱ دی ۱۴۰۰ باشد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

این داستان تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۱ اف ای هم داستان عجیب، طولانی و خسته کننده ای است. در جدیدترین گزارش ها می شنویم که تاریخ احتمالی معرفی سامسونگ Galaxy S21 FE شاید ۲۱ دی ۱۴۰۰ باشد. دستگاهی که تقریبا هفته ای یک بار عرضه‌اش تکذیب و تایید می شود!

تاریخ احتمالی معرفی سامسونگ Galaxy S21 FE

هفته گذشته، SamMobile به طور انحصاری گزارش داد که Galaxy S21 FE احتمالا اوایل زمستان امسال عرضه می شود. از آن زمان، چند گزارش از طریق توییتر منتشر شد که خلاف این را نشان می دهد. آنها به عرضه بسیار زودتر برای نسل بعدی دستگاه Fan Edition اشاره کردند. اکنون دوباره افشای اطلاعات جدید به ما تاریخ جدیدی را برای عضو اقتصادی خانواده Galaxy S21 نشان می دهند.

طبق گفته jon_prosser معرفی سامسونگ Galaxy S21 FE تا حوالی دی ماه به تعویق می افتد، درست مانند آنچه که SamMobile قبلاً عنوان کرده بود. اما مهمتر از این، گفته می شود تاریخ دقیق عرضه توسط سامسونگ برای ۲۱ دی ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است.

سامسونگ

سامسونگ

ممکن است سامسونگ در ابتدا می خواسته که عرضه Galaxy S21 FE را برای آنپکد ۲۸ مهر ۱۴۰۰ خود آماده کند اما به گفته منابع مختلف، این دیگر روی میز نیست.

به دلایل نامعلوم – هرچند که ممکن است مربوط به کمبود جهانی تراشه ها باشد – اما سرنوشت Galaxy S21 FE توسط سامسونگ عجیب شد. خوشبختانه برای علاقه مندان به سری Fan Edition باید گفت که Galaxy S21 FE احتمالا موفق شد از کنسل شدن اجتناب کند ولی در عوض احتمالا تا ۲۱ دی ۱۴۰۰ به تعویق افتاده است.

در صورت صحت این خبر، با توجه به اینکه همه توجهات به سری پرچمداران Galaxy S22 در اوایل سال آینده معطوف شده است؛ دیدن عملکرد Galaxy S21 FE در سال آینده جالب خواهد بود. Galaxy S21 FE باید با قیمتی جذاب عرضه شود، در غیر این صورت می توان آن را به راحتی فراموش کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عرضه نسخه اقتصادی نسل قبلی پرچمدار سامسونگ در یک بازه زمانی نزدیک به نسل جدید آن کار منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هن! واسه چی؟

Pouya

شرمنده بابت بی ربط بودن کامنتم به این پست

دوستان ۵ تی چرا آپدیت نمیومده براش مدت هاست؟‌ کسی خبر داره؟
آخرین بار که آپدیت امنیتی برام اومد جولای بود یعنی مرداد ماه

هواوی رهاش نکنه من منتظر emui یا هارمونی هستم 🤨

AŁɪ

پویا جات بودم میفروختمش یه گوشی دیگه می‌خریدم .اینقدر نگران اپدیتش هم نبودم.

Pouya

علی جان حدودا ۷ تومن میشه فروختش تا اونجایی که من اطلاع دارم
با ۷ تومن گوشی خوبی که تا چند سال آپدیت بشه سراغ داری؟
حقیقتا در کل ازش خیلی راضیم فقط منتظر اپدیتم ولی اگر پیشنهادی داری ممنونم میشم بگی ❤️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)