حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ در سبد محصولات Realme هم خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

تراشه پرچمدار ۴ نانومتری مدیاتک توجه برندهای مختلفی را به خود جلب کرده است. در دنیای اندروید به جز سامسونگ که کره ای است، کمتر برندی خارج از سرزمین چین یافت می شود. اکثر چینی ها به این تراشه جدید یعنی Dimensity 9000 روی خوش نشان داده اند. امروز می شنویم که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ در سبد محصولات Realme هم خواهد بود. برندی که در هند برای شیائومی خط و نشان می کشد!

استفاده ریلمی از تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰

مدیاتک به تازگی اولین تراشه پرچمدار حقیقی خود را با نام Dimensity 9000 به نمایش گذاشت. این تراشه را در برابر اسنپدراگون 8 نسل 1 محک زده اند و این تراشه در وظایف مرتبط با هوش مصنوعی و دیگر موارد این چنینی عملکرد بهتری داشته است.

اولین گوشی مجهز به Dimensity 9000

Dimensity 9000

از نظر رقابتی با جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام مقایسه شده است و سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی نیز به آن توجه کرده‌اند. تا کنون برندهای Oppo، Redmi، vivo و Honor همگی تایید کرده‌اند که روی گوشی‌هایی با Dimensity 9000 کار می‌کنند.

مدیاتک Dimensity 9000 رسما معرفی شد: ورود تراشه موبایل به فناوری ۴ نانومتری

حالا می‌توانیم نام دیگری را به لیست اضافه کنیم و آن نام، Realme است. این برند قبلا از تراشه Dimensity 1200 استفاده می‌کرد. بنابراین این همکاری ما را شوکه نمی‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که Realme قصد دارد چه دستگاهی را با Dimensity 9000 عرضه کند، اما مدیر ارشد اجرایی Realme Xu Qi Chase ظاهراً این خبر را در Weibo تأیید کرده است.

در شایعات گفته می شود Oppo Find X4 را با Dimensity 9000 و Find X4 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می کند. این می تواند مقایسه جالبی از این ۲ تراشه در دنیای واقعی به ما بدهد.

نظر شما چیست؟ به فکر خرید گوشی پرچمداری با تراشه ۴ نانومتری مدیاتک هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)