حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید سری گلکسی S8 علیرغم پایان پشتیبانی نرم افزاری آن ها منتشر شد!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

در اوایل سال جاری بود که سامسونگ، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را از لیست پشتیبانی نرم افزاری خود حذف کرد. اما چند ماه پیش این شرکت با انتشار یک به روزرسانی جدید به همراه پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱، کاربران را شگفت زده کرد. با اینکه بیش از ۵ سال از عمر Galaxy S8 و S8+ می‌گذرد، اما باز هم آپدیت جدید دیگری برای سری گلکسی S8 توسط سامسونگ منتشر شده است.

وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۱ برای سری گلکسی S8 ارائه شد

به روزرسانی جدید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با نسخه فریمور G95xFXXUCDUK1 ارائه شده است. اکنون، این به روزرسانی برای کاربران فرانسوی در دسترس است و انتظار می‌رود که طی چند روز آینده کاربران سایر مناطق دنیا نیز آپدیت مذکور را دریافت کنند. این بسته به روزرسانی شامل وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۱ است که ده ها آسیب پذیری مربوط به حریم خصوصی و امنیت را برطرف می‌کند.

اگر از کاربران فرانسوی سری Galaxy S8 باشید، حتما تا کنون نوتیفیکیشن این آپدیت را دریافت کرده اید. به هر حال اما اگر می‌خواهید در دسترس بودن به روزرسانی مذکور را بررسی کنید باید به تنظیمات دستگاه گلکسی خود رفته و بر روی به روزرسانی نرم افزار و سپس دانلود و نصب تپ کنید. همچنین اگر نمی‌خواهید تا زمان دریافت این آپدیت از طریق آپدیتر گوشی خود صبر کنید، می‌توانید فایل آن را از سطح اینترنت دریافت و سپس بر روی Galaxy S8 یا S8+ خود فلش کنید.

همان‌طور که وب‌سایت SamMobile نیز اشاره می‌کند، سامسونگ، سری گلکسی S8 را در اوایل سال ۲۰۱۷ با اندروید ۷ عرضه کرد. مطابق انتظار، این دستگاه ها به روزرسانی اندروید ۸ را در سال ۲۰۱۸ و آپدیت اندروید ۹ را در سال ۲۰۱۹ دریافت کردند.

آیا مشخصات Galaxy S8 و S8+ را به یاد دارید؟

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس سامسونگ، با دو تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ و اسنپدراگون ۸۳۵ به بازار عرضه شدند. در قاب پشتی این دستگاه ها یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 دیده می‌شود. دوربین سلفی نیز رزولوشنی ۸ مگاپیکسلی داشته است. سنسور اثر انگشت این دو گوشی هوشمند، از نوع خازنی بوده و در قاب پشتی قرار گرفته است. باتری، یکی از معدود بخش هایی از که این دو مدل از پرچمداران سامسونگ با یکدیگر متفاوت اند. گلکسی S8 از یک باتری ۳,۰۰۰ میلی آمپری و مدل پلاس از یک باتری ۳,۵۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. هر دو دستگاه نیز از فست شارژ ۱۵ واتی بهره مندند.

پایان پشتیبانی و آپدیت گلکسی S8 سامسونگ پس از ۴ سال

نظر شما چیست؟ آیا آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی S8 را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

من نمیفهمم این همه تبلیغات الکی سامسونگ و مخصوصا سایت Sam Mobile روی آپدیت گلکسی اس 8 برای چی هست؟؟؟
همین چند ماه پیش خبر اومد که یه آپدیت امنیتی رو گرفته که خب خیلی از شرکت ها بعد از سال ها آپدیت امنیتی رو برای گوشی ها شون عرضه میکنن
سامسونگ هم نکرد نامردی آخر سر برای گلکسی اس 8 فقط اندروید 8 و 9 رو عرضه کرد (گوشی با اندروید 7 عرضه شد یعنی گوشی پرچمدار اونم اس 8 که کلی فروش رفت فقط 2 سال پشتیبانی نرم افزاری اندروید شد)
تو اگر برات پشتیبانی مهم بود همون دو سال پیش که کلی از کاربر ها اعتراض کردن و حتی به امضا جمع کردن برای ارایه اندروید 10 برای گلکسی اس 8 رسیده بود میومدی اندرود 10 رو برای گوشی پرچمدار گلکسی اس 8 عرضه میکردی!

Mahdi

از تبلیغات اپل میگیم ایراد میگیرید‌ و خودتون از بقیه برندا ایراد میگیری

Chalton

گوشی بازی دیگه مُرد تو ایران،سی میلیون چهل میلیون پنجاه میلیون،دیگه تموم شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی