حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت پرچمدار سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra با One UI 4.1 ارایه خواهد شد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما پیش از این هم شاهد درز اطلاعاتی در مورد سری تبلت های پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ یعنی خانواده Galaxy Tab S8 بوده‌ایم. هر روز که می‌گذرد جزئیات بیشتر مشخص می‌شوند. جدیدترین گزارش موجود شامل مشخصات دقیق برای مدل Galaxy Tab S8 Ultra می شود.

تبلت پرچمدار سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

انتظار می رود در گلکسی تب اس ۸ اولترا شاهد صفحه نمایش 14.6 اینچی بزرگ با وضوح 2960 در 1848 پیکسل باشیم. مانند تبلت‌های رده بالای سامسونگ، یک پنل Super AMOLED اینجا حضور خواهد داشت و گفته می شود که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی هم اینجا وجود دارد. احتمالا حاشیه‌های Tab S8 Ultra تنها 6.3 میلی‌متر خواند بود اما حضور ناچ در نمایشگر، این اطلاعات را کمی مبهم می‌کند. اینکه آیا این ۶.۳ میلی متری مربوط به بخش ناچ‌دار است یا بخش بدون ناچ.

گلکسی Tab S8 Ultra

گلکسی Tab S8 Ultra

بریدگی احتمالاً یکی از جنبه های مورد بحث Tab S8 Ultra خواهد بود، اگرچه هدف آن نصب دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. موضوع چشمگیرتر این است که گفته می شود ابعاد Tab S8 Ultra حدود 208.6 در 326.4 در 5.5 میلی متر است. با توجه به اینکه Tab S7 Plus دارای ابعاد 285 در 185 در 5.7 میلی متر است، ابعاد مدل جدید تبلت سامسونگ قابل توجه خواهد بود.

احتمالا چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8، 12 یا 16 گیگابایت رم پشتیبانی می شود در حالی که حافظه داخلی بین 128، 256 و 512 گیگابایت متغیر است.

تبلت Tab S8 Ultra دارای یک باتری 11200 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند، اما باید دید که آیا شارژر مذکور در جعبه ارائه می شود یا خیر.

در پشت تبلت پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض 6 مگاپیکسلی قرار دارد. در بخش نرم افزار احتمالا شاهد One UI 4.1 با اندروید 12 خواهیم بود که گفته می‌شود که دارای حالت جدید Extra Dim برای خستگی کمتر چشم و نسخه حالت عمودی Samsung DeX است.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت بسیار بزرگ سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)