حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک هوشمند هواوی با همکاری Gentle Monster رسما معرفی شد

هوآوی با همکاری یک شرکت کره‌ای به نام Gentle Monster دست به تولید عینک هوشمند زده است. این عینک که امروز در مراسم معرفی P30 به نمایش گذاشته شد، قرار است بیشتر از یک مدل داشته باشد. عینک هوشمند هواوی با همکاری Gentle Monster رسما معرفی شده و در ادامه با هم با آن آشنا خواهیم شد، با ترنجی همراه باشید.

عینک هوشمند هواوی

کیس عینک هوشمند هواوی

کیس عینک هوشمند هواوی

این غول بزرگ چینی می‌گوید عینک هوشمند آن‌ها جایگزینی برای ایرباد است و به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند بدون نیاز به استفاده از هدفون تماس‌های تلفنی خود را پاسخ دهد. روی این محصول هیچ دکمه‌ای وجود ندارد، ولی با تپ کردن روی دسته عینک می‌توانید فورا به تماس‌ها پاسخ دهید.

آنتن، ماژول شارژ، میکروفون دوگانه، تراشه پردازنده، بلندگو و باتری همگی درون دسته عینک قرار داده شده‌اند. در این دستگاه دو میکروفون با استفاده از فناوری شکل‌دهی پرتو قرار داده شده تا حتی وقتی عینک را روی بینی خود قرار می‌دهید حرف‌های شما را بفهمد.

علاوه بر این، بلندگوهای استریو هم درست در محلی که دسته عینک کنار گوش قرار می‌گیرد تعبیه شده است. هوآوی می‌خواهد دستگاهش به گونه‌ای باشد که بدون اذیت کردن اطرافیان بتوانید صداها را بشنوید.

نکته جالب این است که هیچ دوربینی در این دستگاه وجود ندارد تا مشکلی از بابت حریم خصوصی به وجود نیاید. عینک هوشمند هوآوی همراه با کیس چرمی و پورت USB که در زیر بدنه این دستگاه قرار داده شده به بازار می‌آید و از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند، اما تا ماه ژوئیه ۲۰۱۹ خبری از این محصول نخواهد بود.

نظر شما درباره این عینک هوشمند هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

عالیه. حتی در بدبینانه ترین حالت رو به پیشرفت داره میبره ما را

mega08

چیز باحالیه.
درواقع بیشتر دسته عینک معرفی کرده تا خود عینکو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)