حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر برای شیائومی 12 پرو دور از ذهن نیست

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

اخیراً لوگوی MIUI 13 و ویدیویی با شماری از عملکرد های این رابط نمایش داده شد که در نسخه جدید رابط این شرکت استفاده می‌شدند. اعضای تیم Xiaomiui با دقت این ویدیو را مشاهده کرده اند و به نتایج جالبی رسیده اند. به طور خاص، آنها این احتمال را رد نمی کنند که یکی از نمایندگان آینده سری شیائومی 12 دوربین سلفی زیر نمایشگر را در درون صفحه نمایش خود به همراه داشته باشد.

 

احتمال عرضه شیائومی 12 پرو یا 12 اولترا با دوربین سلفی زیر نمایشگر

آنها به این نتیجه رسیدند که گوشی هوشمندی که در تبلیغات دیده شده احتمالاً شیائومی 12 پرو باشد. و مهمتر از همه، به نظر می رسد دستگاه موجود در ویدیو دارای یک دوربین در زیر نمایشگر است که شیائومی آن را CUP(دوربین زیر پنل صفحه نمایش) می نامد. شیائومی تا کنون این احتمال را رد نمی کند که واقعاً یک دوربین زیر صفحه نمایش در شیائومی 12 پرو وجود داشته باشد و در این نسخه گوشی هوشمند وارد بازار جهانی شود. زیرا در حال حاضر دوربین زیر نمایشگر این شرکت فقط در Xiaomi Mi Mix 4 وجود دارد که صرفاً در بازار چین موجود است.

 

ممکن است دوربین سلفی زیر نمایشگر در شیائومی 12 پرو استفاده شود

ممکن است دوربین سلفی زیر نمایشگر در شیائومی 12 پرو استفاده شود

 

عجیب‌ تر از دوربین زیر صفحه که در شایعات مطرح نشده بود این موضوع است که شیائومی 12 پرو ممکن است به یک بلندگوی پیزوالکتریک مجهز شود. درست است، منبع تضمین نمی کند که نتیجه گیری های آنها از این فیلم کاملاً درست بوده و نمی توان آنها را به عنوان قابل اعتماد در نظر گرفت و اینها فقط فرضیاتی هستند که بر اساس ویدیوها ساخته شده اند. اما باید در نظر گرفت که در فیلم تیم شیائومی می توانند یک تلفن هوشمند انتزاعی و غیر حقیقی را به عنوان مبنایی برای نمایش در نظر بگیرند. جالب است بدانید که فناوری پیزوالکتریک اولین بار 5 سال پیش توسط شیائومی در نسل اول گوشی های Mi Mix به کار رفته است.

به گزارش Gizchina به هر صورت بعد از تمام فراز و نشیب ها و تاریخ های احتمالی اکنون گفته‌ می‌شود که تاریخ رونمایی از سری شیائومی 12 باید احتمالاً 7 دی ماه 1400 باشد. با احتمال زیاد، MIUI 13 نیز در همین روز رونمایی خواهد شد. و منابع داخلی شیائومی این موضوع را رد نمی کنند که شیائومی 12 پرو و ​​شیائومی 12 ایکس که یک مدل کامپکت است نیز ممکن است در این روز نمایش داده شوند. قاعدتاً این شرکت باید به زودی بیانیه رسمی در مورد تاریخ رونمایی آینده ارائه دهد تا آماده سازی های پیش از رونمایی کامل شوند.

شیائومی می ۱۱ اولترا با دوربین سه گانه قدرتمند رسما معرفی شد

شیائومی Mi 11 Ultra که در ابتدای سال عرضه شد، طراحی بسیار غیرمعمولی در بخش دوربین اصلی انتخاب کرده بود که علاوه بر سه سنسور، دارای یک صفحه نمایش 1.1 اینچی بود که به عنوان نمایشگر هنگام عکاسی سلفی عمل می کند. با توجه به افشای اطلاعات اخیر، ماژول دوربین اصلی Xiaomi 12 Ultra نیز از راه حل های شرکت های رقیب متمایز خواهد بود.

همچنین طبق آخرین رندرها بر اساس تعدادی از شایعات و درزها از جمله عکس های لو رفته ما در ترنجی قاب های محافظ برای هر سه گوشی هوشمند سری شیائومی 12 را برایتان نمایش دادیم و بر طبق رندرها، شیائومی 12 اولترا یک برآمدگی گرد بزرگ اطراف دوربین اصلی خواهد داشت که در میان یک محوطه مستطیلی با یک صفحه شیشه ای پوشیده شده است.

در مرکز دایره، لنز دوربین اصلی قرار خواهد گرفت که در سمت چپ آن مکانی برای ماژول دوربین فوق عریض وجود دارد. قسمت پایینی یک دوربین با لنز پریسکوپی و فلاش LED را در خود جای داده است. در بالای این دایره نیز سنسور ToF یا لنز دوربین تله فوتو قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما چیست؟ گویا تا روز معرفی افشای خبر های ضد و نقیض، سری شیائومی 12 را رها نخواهد کرد.

منتظر رونمايی از این سری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری