حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE با نمایشگر بزرگ سال ۲۰۲۳ و سه مدل اپل واچ و ایرپادز پرو ۲ سال آینده از راه می‌رسند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، در گزارشی که به‌تازگی آن را منتشر کرده است، علاوه‌بر مشخصات هدست واقعیت افزوده اپل، به چندین محصول دیگر این شرکت نیز اشاره می‌کند. وی بیان می‌کند که انتظار دارد سه مدل جدید اپل واچ شامل اپل واچ سری ۸، سری جدید اپل واچ SE و نسخه مقاوم اپل واچ به‌همراه نسل دوم ایرپادز پرو در سال آینده معرفی شده و آیفون SE با نمایشگر بزرگ نیز سال بعد از آن از راه برسد.

آیفون SE با نمایشگر بزرگ، سه مدل اپل واچ و ایرپادز پرو ۲

AirPods Pro جدید با مشخصات قابل‌توجه در اواخر سال 2022 معرفی خواهد شد که دارای یک تراشه “کاملا جدید و ارتقایافته” است. بلومبرگ پیش‌تر گزارش داده بود که AirPods Pro جدید برای اولین بار از سنسورهای سلامت داخلی بهره می‌برد و ممکن است ساقه در آن به‌طورکلی حذف شود.

متأسفانه، Kuo به اعلام جزئیات در مورد انتظارات خود از سری اپل واچ 2022 نمی‌پردازد. پیش از معرفی رسمی اپل واچ سری ۷، کو و سایر منابع گزارش دادند که این دستگاه دارای طراحی صنعتی جدید “مربع‌شکل” با لبه تخت خواهد بود. با این حال، درنهایت این اتفاق نیفتاد و درواقع طراحی اپل واچ سری 7 حتی کمی گردتر از سری 6 نیز می‌باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا طراحی مربعی اشاره‌شده برای نسل بعدی اپل واچ سری 8 ظاهر خواهد شد یا خیر. همچنین ما هنوز نمی‌دانیم که ارتقا اپل واچ SE 2022 شامل چه مواردی می‌شود.

انتظار می‌رود اپل در نسخه هشتم از ساعت هوشمند خود حسگر دمای بدن را اضافه کرده و ردیابی سلامت و تناسب‌اندام بیشتری را برای آن امکان‌پذیر کند.

آیفون SE با نمایشگر بزرگ، سه مدل اپل واچ و ایرپادز پرو ۲

آیفون SE با نمایشگر بزرگ، سه مدل اپل واچ و ایرپادز پرو ۲

شایعه ساعت‌های ورزشی جالب است. سال گذشته، بلومبرگ اعلام کرد که مدل «اکسپلورر» اپل واچ دارای مقاومت در برابر ضربه و یک نمای بیرونی محافظ شبیه به ساعت Casio G-Shock می‌باشد. همچنین این دستگاه با هدف ورزشکاران ورزش‌های شدید ازجمله کوهنوردان به بازار عرضه خواهد شد.

پیرامون iPhone SE، کو با تکرار شایعات قبلی بیان می‌کند که بروزرسانی مدل 2022 با ارتقای ناچیزی همراه بوده و 3 گیگابایت حافظه رم و همان طراحی قدیمی نسل پیشین خود را حفظ می‌کند. با این حال، کو انتظار دارد که نسخه ۲۰۲۳ آیفون SE دارای مشخصات قابل‌توجه‌تری باشد، ازجمله نمایشگر بزرگ‌تر و 4 گیگابایت رم برای اولین بار در رده‌پایین‌ترین گوشی اپل. همچنین آیفون SE معمولاً در بازه زمانی مارس تا آوریل رونمایی می‌شود.

دیدگاه شما پیرامون عرضه احتمالی آیفون SE با نمایشگر بزرگ، سه مدل اپل واچ و ایرپادز پرو ۲ طی دو سال توسط اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی