حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 Ultra/Note با Snapdragon 8 Gen 1 در گیک بنچ مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ گلکسی S22 Ultra/Note ماه گذشته با شماره مدل SM-S908B و تراشه Exynos 2200 به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم در بنچمارک Geekbench مشاهده شد. اکنون نسخه مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 این گوشی نیز نیز با دو شماره مدل SM-S908N و SM-S908U در پایگاه داده بنچمارک مذکور ظاهر شده اند. نسخه دارای پسوند N احتمالا برای بازار کره جنوبی و نسخه دارای پسوند U برای بازار ایالات متحده آمریکا در نظر گرفته شده است.

نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 Ultra/Note عملکرد بهتری در تست تک هسته ای دارد

قطعا بسیاری از طرفداران گوشی های اندروید انتظار معرفی گلکسی S22 Ultra/Note سامسونگ را می‌کشند. می‌دانیم که معمولا گران قیمت ترین گوشی هوشمند سری اس سامسونگ با پسوند اولترا عرضه می‌شود. اما گزارشات اخیر مدعی شدند که سامسونگ پس از حذف سری نوت، نام Galaxy S22 Ultra را به Galaxy S22 Note تغییر خواهد داد!

گذشته از این موضوع دو گوشی SM-S908N و SM-S908U اندروید ۱۲ را اجرا می کنند، اما مدل اول ۱۰ گیگابایت حافظه رم دارد، در صورتی که در مدل دوم تنها ۸ گیگابایت حافظه رم دیده می‌شود. این موضوع با ادعا های قبلی در تضاد است. زیرا چندی پیش یک افشاگر اطلاعات ادعا کرد که Galaxy S22 Ultra دو نسخه با حافظه های رم متفاوت ( ۱۲ و ۱۶ گیگابایت) خواهد داشت. بنابراین باید صبر کنیم تا اطلاعات قابل اطمینان تری در این زمینه منتشر شود.

امتیازات نسخه SM-S908U

در مقایسه با اگزینوس ۲۲۰۰، مدل اسنپدراگون 8 نسل 1 در تست های تک هسته ای Geekbench 5 عملکرد بهتری داشت. زیرا امتیاز ۱۲۱۹ را به دست آورد در حالی که نسخه اگزینوس این تلفن هوشمند توانسته تنها امتیاز ۶۹۱ را به دست آورد. با این حال، تفاوت چندانی بین عملکرد چند هسته‌ای این دو دستگاه وجود ندارد. زیرا S22 Ultra مجهز به اگزینوس ۲۲۰۰ امتیاز ۳۱۶۷ را کسب کرده، در حالی که نسخه Snapdragon 8 Gen 1 موفق به کسب امتیاز ۳۱۴۵ شده است. البته توجه به این نکته نیز ضروریست که امتیازات منتشر شده مربوط به نمونه های اولیه این تلفن های هوشمند هستند. بنابراین برای قضاوت، باید تا زمان عرضه نسخه نهایی صبر کنیم.

امتیازات نسخه SM-S908N

مطابق با گزارش GSMArena، هنوز سامسونگ اطلاعاتی را درباره سری گلکسی اس ۲۲ خود منتشر نکرده است. اما برخی شایعات مدعی هستند که این سری از گوشی های هوشمند سامسونگ در هشتم فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) در رویداد Unpacked معرفی خواهد شد. فروش این تلفن های هوشمند نیز ۱۰ روز پس از زمان معرفی شروع می‌شود. البته گفته می‌شود سامسونگ پس از پایان رویداد معرفی، ثبت پیش سفارش های گلکسی S22 را شروع خواهد کرد.

گلکسی S22 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در گیک بنچ ظاهر شد

با توجه به امتیازات منتشر شده، شما کدام یک از نسخه های گلکسی S22 Ultra/Note سامسونگ را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی