حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 اولترا سامسونگ با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در گیک بنچ ظاهر شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در فوریه سال آینده میلادی (اواخر بهمن یا اوایل اسفند ۱۴۰۰) از سری گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۲ رونمایی کند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که گوشی های این سری نیز، طبق رسم همیشگی سامسونگ با دو تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و Snapdragon 898 تولید و در مناطق مختلف با تراشه متفاوتی نیز عرضه می‌شوند. اخیراً S22 و S22+ با تراشه اسنپدراگون در بنچمارک Geekbench مشاهده شدند. در حال حاضر نیز نسخه اگزینوس گلکسی S22 اولترا در این بنچمارک رؤیت شده است.

گلکسی S22 اولترا احتمالا به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری و فست شارژ ۴۵ واتی مجهز است

یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-S908B در Geekbench ظاهر شده است. این لیست نشان می‌دهد که دستگاه مذکور از تراشه s5e9925 استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد این تراشه، همان اگزینوس ۲۲۰۰ مورد انتظار باشد. گزارش ها ادعا کرده اند که این چیپست دارای پردازنده گرافیکی AMD خواهد بود.

پردازنده مرکزی این تراشه دارای چهار هسته با فرکانس ۱.۷۳ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۵۲ گیگاهرتز و یک هسته قدرتمند دیگر با فرکانس ۲.۵۲ گیگاهرتز است. همچنین بر اساس لیست منتشر شده، ۸ گیگابایت حافظه رم نیز گلکسی S22 اولترا را همراهی خواهند کرد. انتظار می‌رود جدیدترین پرچمدار سامسونگ با اندروید ۱۲ و رابط کاربری OneUI 4 به دست کاربران برسد. این دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench به ترتیب امتیاز ۶۹۱ و ۳,۱۶۷ را کسب کرده است.

امتیازات کسب شده توسط گلکسی S22 اولترا

مطابق با گزارش GizmoChina،  اس ۲۲ اولترا احتمالا به صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی امولد LTPO با رزولوشن QHD+ و رفرش ریت ۱۲۰هرتزی مجهز است. انتظار می‌رود این دستگاه حداکثر از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره مند باشد. یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۴۵ وات نیروی این گوشی هوشمند پرچمدار را تامین می‌کند.

گلکسی S22 پلاس سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در گیک بنچ ظاهر شد

 

انتظار می‌رود ماژول دوربین موجود در قاب پشتی این گوشی، شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با  توانایی زوم اپتیکال ۳ برابر و یک دوربین پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی دیگر با توانایی زوم اپتیکال ۱۰ برابر باشد. Galaxy S22 Ultra همچنین یک درگاه اختصاصی برای جای‌گیری قلم SPen خواهد داشت. این تلفن هوشمند در رنگ هایی مانند سیاه، سفید، قرمز تیره و سبز وارد بازار خواهد شد.

نظر شما درباره پرچمداران سری S سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

البته این گوشی ناشناس به نظر نمیرسه اس ۲۲ الترا باشه. هم از نظر کد نام هماهنگ نیست و هم کلاک هسته های پردازنده. الان اس ۲۱ الترا SM-G998 هست. به همین خاطر یه مقدار بعیده که SM-S908 پرچمدار باشه.

ali karimi

سلام، هرچی هستی بیا عزیزم فقط بیو😊👌✌️

ali karimi

چرا سرعت کلتکهاش 2تا 2.52 داره، اینو اولین باره میبینم

ali karimi

ببخشید سرعت کلاکهاش یا همون سرعت هسته هاش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی