حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه گرافیکی Snapdragon 8 Gen2 حتما قوی تر از Exynos 2300 است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پردازشگرها، شایعات

حالا اینکه می گوییم “حتما” را باید در اعتماد به نفس بالای ice Universe از اطلاعات خود دید. به گفته وی تراشه گرافیکی Snapdragon 8 Gen2 حتما قوی تر از Exynos 2300 است. هر چند هنوز خیلی زود است که درباره این تراشه ها که سال آینده همین حوالی معرفی خواهند شد، صحبت کنیم. با این حال کمی پیش بینی آینده می تواند جذاب باشد، نه؟

تراشه گرافیکی Snapdragon 8 Gen2

با هم در ترنجی خواندیم که بنچمارک گرافیکی Snapdragon 8 Gen 1 در تراز اپل A15 اپل قرار دارد. آنطور که پیداست احتمالا کوالکام در نسل آتی تراشه های موبایل پرچمدار خود هم می خواهد روی بحث گرافیکی تمرکز کند.

طی توییت جدیدی از ice universe باید گفت که تراشه گرافیکی Adreno 740 احتمالا ارتقا خیلی بزرگی خواهد داشت. به گفته وی این یعنی تراشه سامسونگ اگزینوس ۲۳۰۰ با یک چالش بزرگ رو به رو خواهد بود حتی اگر از تراشه گرافیکی mRDNA3 شرکت AMD بهره ببرد.

احتمال قدرت بالای Adreno 740 در Snapdragon 8 Gen 2 نسبت به mRDNA3 احتمالی در Exynos 2300

احتمال قدرت بالای Adreno 740 در Snapdragon 8 Gen 2 نسبت به mRDNA3 احتمالی در Exynos 2300

در حال حاضر تراشه جدید اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ هنوز معرفی نشده و به مرحله تست و مقایسه نرسیده است. ما این صحبت را درباره نسل بعدی آن داریم و هنوز فاصله زیادی تا آن زمان باقی مانده که نمی توان خیلی قطعی درباره چیزی صحبت کرد.

تراشه پرچمدار کوالکام از آن جهت اهمیت دارد که تعداد بسیار زیادی از پرچمداران اندرویدی با آن ارایه می شوند و طراحی و مشخصات این محصول مشخص کننده تمام آن چیزی است که برخی تولیدکنندگان اندرویدی می توانند به آن تکیه کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این پیش بینی صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
s.h

ice universe رو خیلی جدی نگیرید تو اینجور چیزا ، بیشتر توی لیک ها نسبتا خوبه
همین چند ماه پیش میگفت اگزینوس جدید قرارع رشد بشدت زیادی داشته باشه و از نسل بعدی اسنپ دراگون قویتر خواهد بود بخصوص در بحث گرافیک ، حالا این ۲ هفته اخیر میگه اگزینوس خودشو بکشه هم بزور تازه شاید برشه به این نسل اسنپ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)