حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ اولترا توسط یک فروشگاه آنلاین چینی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی پیش از این تأیید کرده بود که گوشی پرچمدار آینده این شرکت در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. این تلفن هوشمند پرچمدار، Xiaomi 13 Ultra نام داشته و قدرتمندترین محصول سری Xiaomi 13 است. در حال حاضر این سری از گوشی های شیائومی شامل نسخه استاندارد، پرو و لایت می‌شود. با آنکه هنوز تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ اولترا به طور رسمی اعلام نشده؛ اما به تازگی یک فروشگاه آنلاین چینی در اپلیکیشن خود، تاریخ برگزاری رویداد آینده شیائومی را فاش کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

شیائومی ۱۳ اولترا ۲۹ ام فروردین ماه رونمایی خواهد شد

یک فروشگاه چینی، در بخشی از اپلیکیشن فروش آنلاین خود تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ اولترا را فاش کرده است. به زبان چینی در اپلیکیشن این فروشگاه نوشته شده:«محصول جدید شیائومی در ساعت ۱۹:۰۰ (به وقت محلی) روز ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین ماه) رونمایی می‌شود.» این فروشگاه آنلاین، به طور مستقیم اشاره ای به نام Xiaomi 13 Ultra نمی‌کند. چندی پیش نیز پوستری منتشر شده بود که نشان می‌داد این تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی هفدهم آوریل معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که شیائومی در روز های آینده، به طور رسمی تاریخ رونمایی گوشی هوشمند جدید خود را اعلام کند.

تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ اولترا

همانند سایر اعضای سری شیائومی ۱۳، دوربین نسخه اولترا نیز با همکاری لایکا توسعه یافته است. این بدان معناست که پرچمدار آینده شیائومی تمرکز خاصی بر بخش عکاسی خواهد داشت. لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند در بازار های جهانی نیز عرضه خواهد شد. با توجه به افشای اطلاعات اخیر، انتظار می‌رود شیائومی ۱۳ اولترا با درگاه USB 3.x عرضه شود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، این اولین گوشی هوشمند شیائومی خواهد بود که استاندارد قدیمی USB 2.0 را کنار خواهد گذاشت.

معرفی شیائومی 13 اولترا با پیشرفته‌ترین لنز Summicron لایکا در ماه جاری رسما تأیید شد

شایعه شده است که Xiaomi 13 Ultra نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد کرد. این تلفن هوشمند از رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.1 برخوردار خواهد بود. طبق گزارش ها، این گوشی از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درست Xiaomi 13 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی