حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی عضو جدید سری آنر X30 مشخص شد: ٢۵ آذر ١۴٠٠

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، اخبار، شایعات

آنر روز به روز مدل‌های جدید خود را برای سال جاری میلادی افزایش می‌دهد تا یک سال شلوغ را با گوشی‌های زیادی به اتمام برساند. گوشی Honor X30، یک دستگاه مورد انتظار است و بسیاری منتظر ارائه آن هستند. حال تاریخ رونمایی آنر X30 به طور احتمالی مشخص شده است.

تاریخ رونمایی یکی از اعضای جدید سری آنر X30

مدتی پیش، شایعه‌ای مبنی بر ارائه Honor X30 با Snapdragon 695 منتشر شد.

 

آنر X30 احتمالاً اولین گوشی با Snapdragon 695 خواهد بود

 

به گزارش Gizmochina، چند وقتی از رونمایی Honor X30i و Honor X30 Max گذشته است. این گوشی‌ها، به طور گسترده در بازار چین عرضه شدند. اما پس از این دو، احتمالاً آنر در حال آماده شدن برای معرفی Honor X30 است! این کمپانی چینی، به تازگی فاش کرده است که کنفرانس معرفی محصول جدید خود را در تاریخ ٢۵ آذر در چین برگزار خواهد کرد. بنابراین، در این مراسم شاهد پرده برداری از عضو جدید سری Honor X30 خواهیم بود.

با ورود بیشتر به جزئیات، مدیر ارشد اجرایی آنر اخیراً گفته است که ٢۵ آذر، همان تاریخی است که Honor X3 در سال ٢٠١٣ میلادی در ٨ سال قبل، معرفی شده بود. به همین ترتیب سری Honor X بیش از ٩٠ میلیون کاربر را مجذوب خود کرده است. همچنین گفته شده است که هنوز بیش از ۴٠ هزار نفر هستند که همچنان از Honor 3X استفاده می‌کنند. به همین صورت، آنر آماده عرضه Honor X30 در این تاریخ ویژه است.

در حالی که آنر فعلاً چیزی را در رابطه با این گوشی فاش نکرده است، گزارشات نشان می‌دهند که Honor X30 ممکن است اولین دستگاه مجهز به Snapdragon 695 به عنوان نسخه پیشرفته‌تر Snapdragon 690 باشد. این تراشه، با استفاده از فرآیند ساخت ۶ نانومتری تولید شده است. همچنین به لطف این تراشه کوالکام، پشتیبانی از اینترنت 5G به صورت Sub-6GHz و mmWave امکان پذیر می‌شود.

از طرف دیگر، انتظار داریم که Honor X30 از دوربین اصلی سه گانه متشکل از سنسورهای ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی بهره مند باشد. خبر بد احتمالی، عدم وجود دوربین فوق عریض در این گوشی است. ما حدس می‌زنیم که طی روزهای آینده، آنر پوسترهای رسمی و جزئیات بیشتری را از Honor X30 به صورت عمومی منتشر کند.

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی آنر X30 چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این گوشی، فروش خوبی را تجربه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

کااااش محصولات آنر وارد بازار ایران بشن. چون سری هانر 50 واقعا طراحی خفنی داشتن و مشخصاتشون هم جذاب بود.
اینجوری بازار هم تنوع پیدا میکنه و هم رقابتی تر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️