حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اجزای سنسور اندازه‌گیری قند خون اپل واچ سری ۸ درحال توسعه توسط تأمین‌کنندگان می‌باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، گجت‌های پوشیدنی

بر اساس گزارش جدید، تأمین‌کنندگان اپل درحال‌حاضر درحال توسعه قطعاتی برای سنسورهای نسل بعدی اپل واچ سری 8 هستند که به کاربران اجازه می‌دهد سطح گلوکز (قند) خون خود را اندازه‌گیری کنند.

سنسور اندازه‌گیری قند خون اپل واچ سری ۸

بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط DigiTimes، اپل و تامین‌کنندگانش کار بر روی حسگرهای مادون‌قرمز با طول موج کوتاه را آغاز کرده‌اند. این قطعات، نوعی حسگر بوده که معمولاً برای دستگاه‌های بهداشتی استفاده می‌شوند. حسگر جدیدی که احتمالاً در پشت اپل واچ تعبیه خواهد شد، دستگاه را قادر می‌سازد تا میزان قند خون کاربر را اندازه‌گیری کند.

اپل واچ در طول سال‌ها ویژگی‌های سلامتی جامع‌تری را بدست آورده که اخیراً با اپل واچ سری 6 که حسگر اکسیژن خون را دارا بود، تکمیل شده است. در مقایسه با اولین اپل واچ که قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب و فعالیت اولیه روزانه است، اپل واچ اکنون قادر به گرفتن نوار قلب، تشخیص سقوط، ضربان قلب بالا و پایین، سطح اکسیژن خون و غیره می‌باشد.

با ادامه تولید اپل واچ به‌عنوان یک ابزار سلامتی همه‌جانبه، شایعه شده که اپل به عملکرد اندازه‌گیری قند خون برای نسل بعدی اپل واچ سری 8، چشم دوخته است. طبق گفته وال استریت ژورنال، سطح گلوکز خون یکی از معیارهای چندگانه سلامتی است که اپل به‌دنبال اضافه کردن آن به اپل واچ بعدی می‌باشد.

سنسور اندازه‌گیری قند خون اپل واچ سری ۸

سنسور اندازه‌گیری قند خون اپل واچ سری ۸

به گزارش وال استریت ژورنال، با این حال، اپل در گنجاندن قابلیت‌های گلوکز خون در اپل واچ با چالش‌هایی مواجه است. روش‌های کنونی اندازه‌گیری سطح گلوکز خون شامل نمونه‌برداری از خون و استفاده از یک دستگاه پزشکی می‌شوند. با اپل واچ اما، اپل به‌دنبال استفاده از روش‌های نوین در آن است.

در iOS 15، اپل در برنامه Health نکات برجسته قند خون را به‌عنوان معیار سلامت اضافه کرده است. با این حال، کاربران iOS 15 باید از سخت‌افزار خارجی برای ارائه داده‌ها استفاده کنند، اما اگر اپل ویژگی نظارت‌بر گلوکز را به مدل آینده اپل واچ اضافه کند، این موضوع تغییر خواهد کرد.

آنچه اپل برای اپل واچ بعدی درنظر گرفته است هنوز مشخص نیست؛ اما بازطراحی اساسی‌ای که برای سری 7 شایعه شده بود و در این سری محقق نشد، می‌تواند در نسخه بعدی ظاهر شود. اپل واچ سری 7 که ماه گذشته معرفی شد، دارای نمایشگر وسیع‌تر، شارژ سریع‌تر و باتری کمی بزرگ‌تر است. انتظار می‌رود اپل در فصل پاییز 2022 اپل واچ سری 8 را معرفی کند.

فناوری اندازه گیری قند خون اپل در راه است؛ امکان استفاده در اپل واچ بعدی

نظر شما پیرامون استفاده از سنسور اندازه‌گیری قند خون در اپل واچ سری ۸ آینده چیست؟ این سنسور تا چه می‌تواند به‌کار شما بیاید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی