حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت گیمینگ لنوو با اندازه ای کوچک در راه است

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | تبلت، شایعات، لنوو

لنوو یکی از پیشروترین تولیدکنندگان رایانه و تبلت در جهان است. این شرکت دارای طیف گسترده ای از محصولات است که می‌تواند بسیاری از برند ها را به چالش بکشد. اما هنوز بخش هایی وجود دارد که لنوو فعالیت زیادی در آن ها ندارد. انتظار می‌رود که این شرکت به زودی تمرکز بیشتری در زمینه گیمینگ داشته باشد. امروز، مدیر بازاریابی لنوو چین عکسی از یک تبلت جدید را در Weibo منتشر کرد. ما فکر می‌کنیم این تبلت، در حقیقت همان تبلت گیمینگ کوچک لنوو است که در گذشته شایعاتی درباره آن منتشر شده بود.

تبلت گیمینگ لنوو برای رقابت با آیپد مینی وارد بازار خواهد شد

بیایید وارد جزئیات شویم. اگرچه ویژگی‌های زیادی در مورد این تبلت نمی‌دانیم، اما از روی عکس، می‌توانیم برخی فرضیات را بیان کنیم. همان طور که مشاهده می‌کنید، حاشیه های این تبلت هم اندازه نیستند و حاشیه ای که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است، عریض تر به نظر می‌رسد.

به طور کلی، اندازه بسیاری از تبلت های اندرویدی حدود ۱۱ اینچ است. شما نمی‌توانید در بازار تبلت های اندرویدی، دستگاهی را با اندازه کوچک را پیدا کنید و محصولات کمی با نمایشگر های کوچک تولید شده اند. مطابق با گزارش GizChina، احتمالاً برندهای اندرویدی نمی خواهند وارد رقابتی شوند که آیپد مینی در آن جایگاه غالبی دارد. اما احتمالا تبلت گیمینگ لنوو می‌خواهد آیپد مینی اپل را به چالش بکشد.

تصویر منتشر شده از این تبلت

انتظار می‌رود این تبلت به سخت افزار قدرتمندی مجهز شود که به ما اجازه اجرای بازی های نسبتاً سنگین اندرویدی را بدهد. اندازه حدود ۸ اینچ برای کنترل بازی مساعدتر است و فضای خنک کننده بیشتری نسبت به تلفن های همراه خواهد داشت. بنابراین احتمالاً چنین محصولاتی موفقیت خوبی کسب خواهند کرد.

در حال حاضر، لنوو تبلت ۱۱.۵ و ۱۲.۶ اینچی Xiaoxin Tablet Pro و ۱۳ اینچی YOGA Pad Pro را عرضه کرده است. این محصولات با تراشه محبوب اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه شده اند. اما ما فکر نمی‌کنیم که تبلت گیمینگ کوچک آینده لنوو دارای چنین تراشه قدرتمندی باشد. از سوی دیگر، قرار است این محصول وظایف مربوط به پردازش گرافیکی را انجام دهد. بنابراین منطقی است که این احتمال نیز وجود داشته باشد که لنوو مسائل مربوط به قیمت را نادیده بگیرد و روی عملکرد محصول مذکور تمرکز کند.

تبلت لنوو Tab M7 و Tab M8 به همراه Lenovo Tab P11 Plus رسما معرفی شدند | MWC 2021

اما بیایید کمی به مشخصات نزدیک ترین رقیب تبلت گیمینگ لنوو یعنی آیپد مینی بپردازیم. آیپد مینی ۲۰۲۱ دارای صفحه نمایش ۸.۳ اینچی Liquid Retina IPS LCD با رزولوشن ۱۴۸۸×۲۲۶۶ پیکسل است. تراشه شش هسته ای Apple A15 Bionic وظیفه تامین نیروی پردازشی این محصول را برعهده دارد. این تبلت با ۴ گیگابایت حافظه رم و در دو نسخه با حافظه های داخلی ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و یک دوربین در حاشیه نمایشگر با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل وجود دارد.

نظر شما چیست؟ آیا تبلت آینده لنوو خواهد توانست رقیب اصلی خود، یعنی آیپد مینی را کنار بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

با بخش نظرات سایت زیاد ارتباط برقرار نکردم 😐 ولی ویژگی های مثبتی داره

بخش کامنت ها فانتزی شده🤌🏻

آیپد مینی اندرویدی🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی