حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین مانیتور شیائومی با نمایشگر ٢٧ اینچی 4K معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شیائومی، مانیتور

شیائومی در بخش مانیتورها، آن قدرها هم شناخته شده نیست. اما این کمپانی چینی در این حوزه محصولات جذاب و با ارزشی را ارائه کرده است. جدیدترین مانیتور شیائومی امروز معرفی شده است. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت این مانیتور ٢٧ اینچی شیائومی می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت جدیدترین مانیتور شیائومی

یکی از مانیتورهای شیائومی که ارزش خرید بالایی دارد، Mi Fast با رفرش ریت ١۶۵ هرتزی است.

 

مانیتور Mi Fast شیائومی با رفرش ریت ١۶۵ هرتزی و قیمت ٢٣۵ دلاری رونمایی شد

 

به نقل از Gizmochina، پس از آنکه شیائومی چند روز به انتشار برخی از جزئیات در مورد جدیدترین مانیتور نود پرداخت، بالأخره این محصول رسماً پا به عرصه وجود گذاشت. این محصول، مانیتور ۲٧ اینچی 4K شیائومی است. شیائومی بسیاری از جزئیات این مانیتور را به اشتراک گذاشته است. بنابراین، اجازه دهید تا به این جزئیات بپردازیم.

جدیدترین مانیتور شیائومی

مانیتور جدید شیائومی که در چین معرفی شده است، دارای شماره مدل XMMNT27NU است. این مانیتور ٢٧ اینچی، حاشیه‌های ممی در اطراف نمایشگر خود دارد. پنل نمایشگر این مانیتور، از نوع IPS LCD با وضوح ٣,۸۴٠×٢,١۶٠، بیشینه نوری ۴٠٠ نیتی و قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ است. همچنین نمایشگر مانیتور جدید شیائومی، توسط گواهینامه PANTONE تأیید می‌شود. خطای رنگی این نمایشگر، به طور متوسط E < 1 است که رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود.

از دیگر مشخصات این نمایشگر می‌توان به پوشش ٩٩ درصدی گستره رنگی DCI-P3 و ١٠٠ درصدی sRGB اشاره کرد. مانیتور ٢٧ اینچی شیائومی، مجهز به یک کلید فیزیکی اختصاصی برای جابه‌جایی میان سناریوهای طراحی مختلف مانند طراحی CAD یا طراحی CG و… است.

از طرف دیگر، گواهینامه TÜV Rheinland برای حالت فیلتر نور آبی در نمایشگر این مانیتور، اعطا شده است. این مانیتور، از استاندارد DisplayHDR 400 و حالت DC Dimming نیز پشتیبانی می‌کند. مانیتور ٢٧ اینچی شیائومی، طیف گسترده‌ای از درگاه‌ها را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، یک درگاه Display Port 1.4، دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه Type-C، دو درگاه Type-A و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در این دستگاه موجود هستند. همچنین درگاه Type-C موجود در این مانیتور، از خروجی برق تا سقف ٩٠ وات پشتیبانی می‌کند.

اما مشخصات مانیتور جدید شیائومی، به همین موارد خلاصه نمی‌شود. شیائومی حتی یک سیستم دفع حرارت مخصوص را در این مانیتور تعبیه کرده است. همچنین یک پوشش مغناطیسی برای پنهان کردن درگاه‌ها و جایگاه مخصوصی برای مدیریت کابل‌ها در این مانیتور حضور دارند. شما حتی می‌توانید نمایشگر این مانیتور را بچرخانید و حالت آن را از افقی، به عمودی تغییر دهید!

در نهایت، جدیدترین مانیتور شیائومی قرار است با قیمت ٣,۴٩٩ یوان چین (معادل ۵۴٩ دلار آمریکا) و گارانتی ٣ ساله روانه بازار شود. با این وجود، مشخص نیست که شاهد ارائه این مانیتور در بازار جهانی نیز خواهیم بود یا خیر.

نظر شما در مورد مانیتور ٢٧ اینچی شیائومی با نمایشگر 4K چیست؟ ارزش خرید این مانیتور را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

مشخصات به شدت خوبی داره
راجب ارزش خریدش نمیتونم نظر بدم چون از قیمت رقبا خبر ندارم ولی مشخصاتش عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️