حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور Mi Fast شیائومی با رفرش ریت ١۶۵ هرتزی و قیمت ٢٣۵ دلاری رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شیائومی، مانیتور

شیائومی در زمینه‌های مختلفی به فعالیت مشغول است. تولید گوشی‌های هوشمند، لوازم خانگی و حتی مانیتورها، از شاخه‌های فعالیت این کمپانی بزرگ چینی است. شیائومی هم اکنون، یک مدعی و نماینده جدید در بازار مانیتورهای گیمینگ دارد. نام این مانیتور گیمینگ، Mi Fast است. در ادامه این مطلب، به مشخصات فنی و قیمت مانیتور Mi Fast شیائومی خواهیم پرداخت.

مانیتور جدید شیائومی

شیائومی پیش از این نیز مانیتورهای مختلفی را معرفی کرده بود. این مانیتورها، با وجود مشخصات جذابی که داشتند، از برچسب قیمتی معقولی نیز بهره مند بودند. به همین دلیل است که شیائومی در حال رشد در بازار تولید مانیتورها است. حدود یک سال قبل، مانیتور گیمینگ خمیده شیائومی با امکانات جذاب و قیمت مناسبی ارائه شده بود.

 

مانیتور گیمینگ خمیده شیائومی رسما معرفی شد

 

اما اکنون، نوبت به یک مانیتور گیمینگ جدید با نام Mi Fast است. این مانیتور گیمینگ، از مشخصات جالبی استفاده می‌کند که در ادامه به آن‌ها اشاره‌ خواهیم داشت. به گزارش Gizmochina، این مانیتور امروز در چین معرفی شده است و کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند.

مشخصات فنی مانیتور Mi Fast شیائومی

شیائومی هم اکنون یک مانیتور گیمینگ جدید را در چین معرفی کرده است. این مانیتور گیمینگ، امکانات جالبی را ارائه می‌دهد. در ابتدا، شیائومی از نمایشگری با قطر ٢۴.۵ اینچ در مانیتور جدید خود استفاده کرده است. این نمایشگر، پنلی از نوع IPS LCD با وضوح Full HD دارد. حداکثر رفرش ریت ١۶۵ هرتزی توسط این پنل، به همراه قابلیت نمایش ٩۵ درصد از گستره رنگی DCI-P3 و ١٠٠ درصد از گسترده رنگی sRGB پشتیبانی می‌شود. نسبت تصویر ١۶:٩ و قابلیت نمایش ١۶.٧ میلیون رنگ، از دیگر مشخصات نمایشگر مانیتور Mi Fast شیائومی هستند.

نمایشگر و طراحی کم حاشیه مانیتور شیائومی Mi Fast

نمایشگر و طراحی کم حاشیه مانیتور شیائومی Mi Fast

میانگین خطای رنگی ΔE < 2، کنتراست ١,٠٠٠,٠٠٠:١ در حالت پویا، بیشینه نوری ۴٠٠ نیتی در کنار زاویه دید ١٧٨ درجه‌ای، این مانیتور گیمینگ را جذاب‌تر از قبل کرده‌اند. مدل نامبر این مانیتور،(XMMNT245HF1) می‌باشد. ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر Mi Fast، تنها ١.۶ میلی متر است. شیائومی موفق شده است تأییدیه HDR-400 را برای نمایشگر این مانیتور کسب کند. قابلیت استفاده از حالت‌های DC dimming و فیلتر نور آبی برای محافظت در برابر آسیب‌های چشمی در این مانیتور قرار گرفته است.

نمایشگر مانیتور Mi Fast شیائومی، از فناوری G Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند. زمان تأخیر پاسخگویی این مانیتور، تنها ٢ میلی ثانیه است که رقم شگفت آوری است. غول فناوری چینی در مانیتور گیمینگ جدید خود، از درگاه‌های مختلفی بهره گرفته است. از جمله این درگاه‌ها، می‌توان دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه Display Port 1.2 و جک ٣.۵ میلی متری هدفون را نام برد. این مانیتور، قابلیت نصب بر روی دیوار را هم دارد. در کل، مشخصات این مانیتور در حد مناسبی هستند که برای یک گیمر، کاملاً مناسب است. اما در انتها، در مورد قیمت این دستگاه صحبت می‌کنیم. ببینیم که شیائومی چه برچسب قیمتی را بر روی Mi Fast قرار داده است.

قابلیت نصب مانیتور Mi Fast بر روی دیوار

قابلیت نصب مانیتور Mi Fast بر روی دیوار

قیمت مانیتور گیمینگ جدید شیائومی

شیائومی مانیتور گیمینگ جدید خود را هم اکنون با قیمت جذابی در چین عرضه کرده است. این قیمت، برابر با ١,۴٩٩ یوان چین (معادل ٢٣۵ دلار آمریکا) است. متأسفانه مشخص نشده است که این دستگاه در خارج از چین نیز عرضه می‌شود یا خیر.

نظر شما در مورد مانیتور Mi Fast شیائومی چیست؟ آیا این دستگاه ارزش خرید معقولی را به خریداران ارائه می‌دهد؟ کدام یک از مشخصه Mi Fast برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

قیمتش عالیه ، عاشق مانیتور با رفرش ریت بالام 👏

مشخصات پشم ریزون.
قیمت پشم ریزون.
دیگه چی انتظار دارید؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️