حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه محدود آیفون 13 پرو با الهام از نسل اول آیفون به قیمت 6990 دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، موبایل

به رسم هر ساله، شاهد معرفی و عرضه نسخه‌های ویژه محصولات شاخص شرکت‌های مهم همچون اپل، توسط برندهای ثالث هستیم. به تازگی نیز نسخه محدود آیفون 13 پرو با الهام از نسل اول آیفون به قیمت 6990 دلار معرفی شده است. این محصول با یک طراحی خاص و با استفاده از مواد تشکیل دهنده بدنه نسل اول آیفون تولید شده است. درادامه با ترنجی همراه باشید.

نسخه محدود آیفون 13 پرو؛ یک شخصی سازی دوست داشتنی…!

نسل اول آیفون را به خاطر دارید که چگونه استیو جابز آن را در تاریخ 9 ژانویه 2007 (19 دی 1385) معرفی کرد؟ و چگونه هزاران نفر برای خرید آن، روزها در صف منتظر ماندند؟ نسل اول آیفون که با نام iPhone 2G نیز شناخته می‌شود، سبک زندگی بشر را در مواجهه به دنیای دیجیتال، تغییر داد.

آیفون ١٣ پرو Caviar با الهام از ساعت‌های رولکس در طرح‌های مختلف رونمایی شد

سری آیفون ١٣ خاویار با شهاب سنگ‌هایی در قاب پشتی روانه بازار می‌شوند

به همین منظور، برای بزرگداشت و ادای احترام به این گوشی افسانه‌ای، برند Caviar به تازگی طرح جدید خود را بر اساس iPhone 13 Pro منتشر کرده است که شامل قطعاتی از یک آیفون اصلی نسل اول است. لازم به ذکر است که Caviar برندی است که گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی انحصاری را از مواد لوکس و درجه یک می‌سازد.

نسخه محدود آیفون 13 پرو

طراحی iPhone 13 Pro ادای احترام به نسل اول آیفون است

این طراحی آیفون 13 پرو با استفاده از قطعات اصلی آیفون 2G ساخته شده است که به عنوان 19 قطعه برای 19 نسخه از iPhone 2G تقسیم شده است، همان طور که Caviar آن را به همین اسم می‌نامد. قطعات مذکور درون بدنه مهر و موم شده است که به شکل لوگوی اپل ساخته شده و قرار گرفته است و سپس با جواهرات نیز پر شده است.

آیفون شخصی سازی شده خاویار با طرح ایلان ماسک و جف بزوس رونمایی شد

گلکسی زد فلیپ نسخه جوکر و هارلی کویین توسط برند لوکس روسی خاویار ارایه می شود

این قطعات از اولین آیفون شخصی سرگئی کیتوف، بنیان‌گذار Caviar، که گوشی خود را برای ساخت این 19 دستگاه آیفون 13 پرو اهدا کرده، آمده است. نسخه Caviar آیفون 13 پرو دارای بخشی از مادربرد آیفون 2G در بدنه خود است. بدنه این دستگاه با استفاده از تیتانیوم مخصوصی هوانوردی ساخته شده است و با طراحی اجزای داخلی گوشی تزئین شده است. طراحی آن نیز با لیزر در بدنه حک شده است. به گفته Caviar، این طراحی به منظور نمایش اتصال عناصر اصلی دستگاه با مادربرد است که در لوگوی اپل قرار دارد.

نسخه محدود آیفون 13 پرو

اما چه چیزی الهام بخش این طراحی جدید بوده؟ سرگئی کیتوف در مورد این موضوع گفته که این تلفن سرگرمی من را با اپل آغاز کرد و بنابراین الهام بخش من شد تا برند Caviar را تأسیس کنم. این طراحی نشانه ادای احترام ما به استیو جابز، به عنوان فرد بزرگ و مخترعی است که دنیای ما را زیر و رو کرده است. نسل اول آیفون و چرا Caviar این نسخه از iPhone 13 Pro را ساخت. به گفته phonearena، این نسخه محدود از آیفون با قیمت 6.990 دلار شروع می‌شود.

 

نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟ آیا شما هم طرفدار نسخه‌های محدود خانواده آیفون 13 هستید؟ اگر بودجه کافی در اختیار داشته باشید، آیا چنین محصولی را خریداری خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان