حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S22 با کیفیت 3K

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

والپیپر یا تصویر زمینه رسمی هر دستگاه یا سیستم عامل بخشی از هویت آن است. سامسونگ برای Galaxy S22 تصمیم گرفته تا تصویر زمینه مشابه به نسل قبلی خود داشته باشد. البته اگر این فایل های لو رفته صحت داشته باشد. در صورتی که علاقه مند به دریافت والپیپر جدید Samsung هستید می توانید از این مطلب دانلود تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S22 با کیفیت 3K را داشته باشید.

تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S22

برای یک گوشی پرچمدار که تا حدود ۳ ماه دیگر معرفی نمی شود، در حال حاضر برخی از اطلاعات گلکسی S22 به طور شگفت انگیزی به بیرون درز کرده است. ما همه چیز را دیده‌ایم، از رندرهای بسیار دقیق گرفته تا عکس‌های واقعی مدل اولترا که طراحی کلی آن را به ما نشان داد. این ها اطلاعاتی است که بسیاری از جذابیت رویداد سامسونگ را خراب می‌کند.

امروز، افشاگری دیگری در راه است، اگرچه این بار خود گوشی را نمی بینیم و حتی شایعه ای در مورد مشخصات و ویژگی های آن نیست. درعوض، وب سایت Android Police والپیپرهای سری Galaxy S22 را منتشر کرده و برای دانلود شما آماده است!

تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S22

تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S22

⏬⏬ دانلود والپیپرهای Galaxy S22 سامسونگ ⏬⏬

می‌توانید فوراً متوجه شوید که سامسونگ از ظاهر مشخصی که برای تصاویر پس‌زمینه قبلی اش داشت، فاصله نمی‌گیرد. این والپیپرهای گلکسی S22 پاشیده شدن شن و ماسه را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهند، و یکی از آنها حالت تاریک نیز دارد.

خوشبختانه علیرغم اینکه این والپیپرها خیلی زود فاش شده اند، وضوح پایینی ندارند. سه مورد از آنها وضوح 2k یا 2340×2340 پیکسل دارند و نمونه تاریک آن وضوح 3K یا 3072×3072 پیکسل دارد، بنابراین در هر دستگاهی که تصمیم به استفاده از آنها دارید باید عالی به نظر برسند. اگر از Android 12 و One UI 4.0 استفاده می‌کنید، به یاد داشته باشید که می‌توانید از رنگ‌های تصویر زمینه برای تم و آیکون سیستم خود نیز استفاده کنید!

نظر شما درباره تصاویر زمینه جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چه زود والپیپراش در اومد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)