حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا انتظار برای رونمایی سری Galaxy S22 سامسونگ ارزشش را دارد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ، شایعات

سامسونگ در اوایل هر سال میلادی، نسل جدید از سری Galaxy S خود را معرفی می‌کند. هر نسل از این پرچمداران، جذابیت‌های خاص خود را دارند. بسیاری از افراد، منتظر رونمایی از سری Galaxy S22 سامسونگ هستند. اما آیا انتظار کشیدن برای این خانواده، ارزشش را دارد؟

آیا انتظار کشیدن برای رونمایی از سری Galaxy S22 منطقی است؟

ما پیش از این در ترنجی، مطالب مختلفی را از Galaxy S22 Ultra قرار داده بودیم.

 

مشخصات دوربین Galaxy S22 Ultra سامسونگ: همان ١٠٨ مگاپیکسلی نسل قبل!

 

بر اساس گزارش Phonearena، ما فقط چند ماه تا رونمایی رسمی خانواده Galaxy S22 فاصله داریم. طبق روال سابق، این نسل نیز از سه عضو در ابتدای رونمایی بهره مند خواهد بود: گلکسی اس ٢٢، اس ٢٢ پلاس و اس ٢٢ اولترا! در این بین، گلکسی S22 Ultra گل سرسبد مجموعه است و وارث حقیقی سری Galaxy Note سامسونگ است.

با توجه به نسل‌های قبل، سامسونگ احتمالاً در حوالی دی و بهمن ماه از سری Galaxy S22 پرده برداری می‌کند. سری Galaxy S21 نیز قبلاً در تاریخ مشابهی معرفی شده بود. در نتیجه، ما خیلی با رونمایی سری Galaxy S22 فاصله نداریم. هم اکنون، بسیاری از فروشگاه‌ها به دلیل جمعه سیاه، تخفیف‌های زیادی بر روی محصولات خود اعمال کرده‌اند. از سوی دیگر، برخی از طرفداران سامسونگ به دنبال یک گوشی پرچمدار جدید هستند د فعلاً مردد مانده‌اند. در نتیجه، افراد زیادی هستند که قصد انتخاب یکی از گوشی‌های سری Galaxy S21 را دارند و به دلیل نزدیک بودن تاریخ معرفی سری Galaxy S22، مردد مانده‌اند.

خب، دقیقاً باید چه کرد؟ آیا همین حالا باید یک گوشی جدید و پرچمدار از سامسونگ را خریداری کرد؟ و یا باید منتظر نسل جدید پرچمداران سامسونگ بود که به زودی معرفی می‌شوند؟ خب، در این بین، دو دیدگاه مختلف نسبت به خانواده Galaxy S22 وجود دارد. بنابراین، ما به هر دو دیدگاه می‌پردازیم.

با توجه به شایعاتی که از سری Galaxy S22 منتشر شده است، دلایل قانع کننده و منطقی برای انتظار بیشتر در راستای رونمایی این گوشی‌ها وجود دارند. به طور دقیق، طراحی این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل با تغییرات قابل توجهی مواجه شده است. در کنار آن، سری Galaxy S22 قرار است با پیشرفت زیادی در بخش عملکرد سخت افزاری همراه شود. اگر این‌ها برای شما کافی نیستند، بنابراین دلایل دیگر نیز برای شما رضایت بخش نیستند.

از سوی دیگر، تاریخ رونمایی سری گلکسی S22 بسیار نزدیک است و نیازی نیست که به مدت طولانی منتظر بمانید. دوران سری Galaxy S21، در اواخر خود است و به زودی به پایان می‌رسد. پس از فروش نسبتاً ناامید کننده‌ای که سری Galaxy S21 سامسونگ داشت، سامسونگ تلاش بیشتری برای افزایش میزان فروش نسل جدید پرچمداران خود خواهد کرد. در واقع، سری Galaxy S22 می‌بایست با سری آیفون ١٣ رقابت کند و کاستی‌های بین دو سری را کاهش دهد. هرچند که عملکرد قدرتمند سامسونگ در برابر سری آیفون ١٣، می‌تواند خبر خوبی باشد. چرا که به وقوع پیوستن چنین رخدادی، سبب می‌شود که برندهای چینی نیز در راستای شکست سامسونگ و آیفون‌ها، رقبای قدرتمندتری را روانه بازار کنند.

حتماً ضرب المثل صبر، دوای هر درد است را شنیده‌اید. خب، این موضوع در دنیای امروزی، لزوماً نمی‌تواند درست باشد. زیرا ممکن است که سری Galaxy S22 سامسونگ، نتواند ارزش خرید فعلی سری Galaxy S21 را به کاربران ارائه کند. در واقع، با نزدیک شدن به معرفی نسل جدید سری Galaxy S، قیمت نسل قبل با کاهش رو‌به‌رو می‌شود. بنابراین، اگر همین حالا سری Galaxy S22 رونمایی شود، امکان دارد که شما با خریداری یکی از گوشی‌های سری Galaxy S21، انتخاب اقتصادی بهتری داشته باشید!

مطمئناً با نزدیک شدن به روز جمعه سیاه، بسیاری از فروشگاه‌ها با اعمال یک طرح تخفیف بزرگ، گوشی‌های سری Galaxy S21 را با تخفیف استثنایی و قیمت فریبنده به فروش می‌گذارند. بنابراین، ممکو است با خرید نسل فعلی در این اوضاع، سود بیشتری نصیب شما شود! حتی اگر سری Galaxy S22 در بخش‌های مختلف با پیشرفت‌های یک یا دو پله‌ای مواجه شوند، همچنان هر سه گوشی خانواده Galaxy S21، قابلیت‌های درخور و قانع کننده‌ای دارند. این نسل از سری Galaxy S، دارای طراحی مینی‌مالیستی و منحصر به فردی در بین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ بود.

صحبت از پیشرفت شد. همان طور که در ابتدای مطلب، به مطلبی دیگر در مورد مشخصات دوربین Galaxy S22 Ultra اشاره کردیم، سیستم دوربین این گوشی حداقل بر روی کاغذ، مشابه نسل قبل است. بنابراین، احتمال می‌رود که حداقل بر روی کاغذ، هیچ پیشرفتی حاصل نشود. یک دیدگاه دیگر، خریداری گوشی‌های منعطف است. گوشی‌های منعطف جدید سامسونگ، ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شاید دستگاهی مانند Galaxy Z Fold 3 مواردی مانند بهترین باتری یا بهترین دوربین را نداشته باشد. اما این گوشی بی شک پیشرفته‌ترین گوشی کنونی سامسونگ به شمار می‌رود. حتی این گوشی و Galaxy S21 Ultra از قلم S-Pen هم پشتیبانی می‌کنند که این در نوع خود، جذاب است.

دوباره به بحث قیمت گذاری باز می‌گردیم. با توجه به شایعات متعددی که تاکنون منتشر شده‌اند، سری Galaxy S22 با افزایش قیمت نسبت به نقل قبل مواجه خواهد شد. به طور دقیق‌تر، گلکسی S21 با قیمت ٧٩٩ دلار عرضه شده بود. اما گلکسی اس ٢٢، قیمت ٨۴٩ دلاری خواهد داشت. قیمت گلکسی اس ٢٢ پلاس هم با افزایش ۵٠ دلاری نسبت به گلکسی اس ٢١ پلاس همراه می‌شود. در نهایت، می‌دانیم که Galaxy S21 Ultra، برچسب قیمتی ١,١٩٩ دلاری داشت. با این وجود، پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی Galaxy S22 Ultra، با قیمت ١,٢٩٩ دلار آمریکا به دست مشتریان خواهد رسید. این نشان می‌دهد که ممکن است قیمت این گوشی‌ها، چندان هم اقتصادی نباشد. در کل، باید اولویت خودتان را هم در نظر داشته باشید.

نظر شما در مورد این سؤال چیست؟ آیا انتظار کشیدن برای رونمایی سری Galaxy S22 ارزشش را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️