حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Nova 8 SE 4G با Kirin 710A، شارژر ۶۶ وات و قیمت ٣٢٨ دلار معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی به دلیل تحریم‌های موجود، نمی‌تواند از قطعات 5G دیگر برندها استفاده کند. بنابراین، چینی‌ها مجبور هستند که گوشی‌های خود را با اینترنت 4G ارائه دهند. هواوی به تازگی از Nova 8 SE 4G پرده برداشته است. در ادامه، نگاهی به تغییرات این گوشی می‌اندازیم.

مشخصات فنی و قیمت هواوی Nova 8 SE 4G

هواوی پیش از این Nova 8 SE Vitality Edition را با Kirin 710A ارائه داده بود.

 

هواوی Nova 8 SE Vitality Edition با Kirin 710A رسماً معرفی شد

 

حال به گزارش Gizmochina، نسخه ۴ جی Nova 8 SE نیز معرفی شده است. هواوی این گوشی را بی سر و صدا در کشور چین معرفی کرده است. این سومین مدل از سری Nova 8 SE پس از رونمایی دو نسخه از Nova 8 SE با Dimensity 720 و Dimensity 800U است. اما بر خلاف دستگاه‌های نام برده، Nova 8 SE 4G یک گوشی با تراشه ضعیف‌تر و اینترنت 4G است.

این گوشی، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD است. طراحی قاب جلویی این دستگاه، با ناچ قطره‌ای همراه شده است. حسگر تشخیص اثرانگشت هواوی Nova 8 SE 4G، درون نمایشگر آن جای خوش کرده است.

در همین بین، ناچ قطره‌ای این گوشی میزبان دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی چهارگانه این دستگاه نیز شامل سنسورهای ٢+٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض است. قلب تپنده این گوشی، تراشه ١۴ نانومتری Kirin 710A است. این یک خبر کاملاً بد و نقطه ضعفی بزرگ است! با این حال، Nova 8 SE 4G با ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته خبری از درگاه کارت حافظه جانبی نیست.

هواوی به طور پیش فرض در این گوشی از HarmonyOS 2.0 بهره گرفته است. از دیگر مشخصه‌های این گوشی، می‌توان به باتری ٣,٨٠٠ میلی آمپر ساعتی، شارژر ۶۶ واتی، درگاه Type-C، سیستم خنک کننده، بلوتوث نسخه ۵.١، ضخامت ٧.۵ میلی متری و وزن ١٧۵ گرمی اشاره کرد. در نهایت، نوبت به قیمت این گوشی می‌رسد. هواوی، Nova 8 SE 4G را با قیمت ٢,٠٩٩ یوان (معادل ٣٢٨ دلار آمریکا) به فروش می‌رساند.

نظر شما در مورد این گوشی و مشخصات آن چیست؟ آیا حاضر هستید با وجود رقبای قدرتمندتر در این باره قیمتی، به سراغ Nova 8 SE 4G بروید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، تراشه قحطی بود، کایرین710 دیگه چیه، نه اینکه بد باشه ولی خب تو دوره خودش خوبه ولی الان نه زیاد،14نانومتری و هسته های کورتکس آ73وآ53 استفاده میکنه با سرعت 2.2و1.7 ولی الان دیگه کورتکسهای جدیدx2 آ710وآ510 اومدش، خب اسنپ دراگون سری 6و7هستش،مدیاتک سری هلیو سری80و90 هستن، بقیه مواردش خوبه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️