حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Nova 8 SE Vitality Edition با Kirin 710A رسماً معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

هواوی امروزه توانایی کم‌تری در تولید گوشی‌های هوشمند خود دارد. چرا که این کمپانی، با مشکلات مختلفی در بخش تأمین قطعات مواجه شده است. با این وجود، هواوی همچنان از برخی گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند. هواوی Nova 8 SE Vitality Edition، جدیدترین گوشی است که هواوی معرفی کرده است. به همین ترتیب، در ادامه به مشخصات فنی و قیمت این گوشی می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت هواوی Nova 8 SE Vitality Edition

هواوی سال گذشته از سری Nova 8 SE خود رونمایی کرد. این گوشی‌ها، دارای طراحی نسبتاً جذابی بود. همچنین از مشخصات برجسته این دستگاه، می‌توان به شارژر ۶۶ واتی و دوربین اصلی چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

هواوی Nova 8 SE و نسخه High Edition آن رسما معرفی شدند

 

اکنون بر اساس گزارش Gizmochina، گوشی جدید هواوی Nova 8 SE Vitality Edition به صورت رسمی معرفی شده است. هواوی که سال گذشته از Nova 8 SE با مشخصات نسبتاً جذاب رونمایی کرده بود، حال پس از ٩ ماه گوشی جدیدی را از این سری رونمایی کرده است. نام این گوشی، هواوی Nova 8 SE Vitality Edition می‌باشد. گوشی جدید هواوی، هم اکنون از طریق فروشگاه‌های آنلاین چینی در دسترس است. این دستگاه، در حال حاضر به صورت جهانی قابل دسترسی نیست. اما مشخصات فنی و قیمت این دستگاه به چه صورت است؟

خب در ابتدا، این گوشی در مقایسه با Nova 8 SE از طراحی جدیدی برخوردار شده است. البته این طراحی، برای ما آشنا است. ما پیش از این طراحی گوشی Nova 8 SE Vitality Edition را در گوشی Honor X20 SE دیده بودیم. بنابراین، هواوی حداقل در بخش طراحی به صورت مستقیم از گوشی مورد اشاره الهام گرفته است! در همین حین، این گوشی به جای دوربین اصلی چهارگانه، از دوربین اصلی سه گانه استفاده می‌کند.

اما به مشخصات اصلی این گوشی می‌رسیم. نمایشگر آن، ۶.۶ اینچی است و پنلی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD دارد. این نمایشگر، دارای حفره نمایشگر مرکزی است. درون این حفره نمایشگر، دوربین سلفی تعبیه شده است. همان طور که گفته شد، این گوشی به دوربین اصلی سه گانه تجهیز شده است.

سنسورهای موجود در این دوربین، ٢+٢+۴٨ مگاپیکسلی است. ما پیش‌تر نمونه چنین سیستم دوربینی را در گوشی‌های هواوی ندیده بودیم. در همین راستا، خبری از قابلیت عکاسی فوق عریض در این گوشی نیست. دوربین اصلی این گوشی، قابلیت زوم ۶ برابری دیجیتال و فیلم برداری 1080p دارد. دوربین سلفی هواوی Nova 8 SE Vitality Edition نیز وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. در بطن این گوشی، اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. هواوی مجدداً از تراشه Kirin 710A خود استفاده کرده است. این تراشه، حتی از Kirin 710 نیز ضعیف‌تر است. چرا که برای ساخت این تراشه، از فرآیند ساخت ١۴ نانومتری SMIC استفاده شده است.

در کنار این تراشه، Nova 8 SE Vitality Edition به ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. توان شارژر این دستگاه به ۴٠ وات کاهش پیدا کرده است. این گوشی، تنها از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. همچنین جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C در این دستگاه موجود هستند. این گوشی، از رابط کاربری EMUI 10.1 بر پایه اندروید ١١ استفاده می‌کند. عجیب است که گوشی جدید هواوی، با HarmonyOS یا حتی EMUI 11 ارائه نشده است!

در انتها، نوبت به قیمت این محصول تازه وارد می‌رسد. هواوی Nova 8 SE Vitality Edition در نسخه ٨/١٢٨ گیگابایتی، قیمتی برابر با ١,٨٩٩ یوان چین (معادل ٢٩٢ دلار آمریکا) دارد.

نظر شما در مورد گوشی جدید هواوی چیست؟ فکر می‌کنید که Nova 8 SE Vitality Edition ارزش خرید دارد؟ کدام ویژگی این دستگاه قابل توجه است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

داداش نمیخوای از این کیرین 710 بکشی بیرون؟؟؟
هواوی واقعا دیگه رد داده.
طراحی این گوشی و شارژر عالیه. بقیه چیزا افتضاح😖😖

Mahdi

۲۹۲ دلار آمریکا در سال ۲۰۲۱ برای کایرین ۷۱۰

mahdi_F18

خب اگر میخواد از تراشه 4g استفاده کنه از اسنپدراگون سری ۷ استفاده کنه . این گوشی هم مثل nova8i ارزش نداره . اون گوشی هم به جای سری ۶ اسنپ میتونست حتی از سری ۸ استفاده کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️