حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر وان پلاس Nord N20 5G را ببینید: طراحی ساده و جذاب با لبه‌های تخت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

به‌نظر می‌رسد وان پلاس درحال آماده‌سازی گوشی Nord N20 5G خود به‌عنوان جانشین Nord N10 سال گذشته است. این تلفن هوشمند، یک گزینه میان‌رده مقرون‌به‌صرفه خواهد بود و اکنون، OnLeaks رندر و مشخصات وان پلاس Nord N20 5G را با همکاری 91mobiles منتشر کرده است. طبق رندرهای ارائه‌شده، این گوشی دارای صفحه‌نمایش تخت، سوراخ تکی نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی، لنزهای سه‌گانه دوربین که به‌طور مجزا و به‌سبک تعدادی دیگری از گوشی‌های سال آینده ازجمله گلکسی S22 Ultra، چیده شده‌اند و طراحی جعبه‌ای با لبه‌های تخت می‌باشد. همچنین OnePlus Nord N20 5G نشان‌دهنده تغییرات قابل‌توجه طراحی نسبت به نسل پیشین خود است. حال در ادامه، بیایید نگاهی به مشخصات و طراحی OnePlus Nord N20 5G بیندازیم.

رندر وان پلاس Nord N20 5G

طراحی OnePlus Nord N20 5G در مقایسه با سایر گوشی‌های این برند در نوع خود کاملاً منحصربه‌فرد است. این تلفن یک پنل پشتی صاف با لبه‌های تخت دارد که مشابه آیفون‌های سری ۱۲ و ۱۳ اپل است. این مورد، برخلاف طراحی منحنی 2.5 بعدی می‌باشد که در نسل پیشین این گوشی یعنی Nord N10 5G شاهد بودیم. دکمه پاور در سمت راست و دکمه تنظیم صدا و همچنین محفظه سیم‌کارت نیز در لبه سمت چپ قرار گرفته‌اند. جک 3.5 میلی‌متری صدا، USB Type-C، میکروفون و سوراخ بلندگو در پایین قرار دارند. قسمت بالایی نیز میزبان میکروفون ثانویه برای حذف نویز درهنگام مکالمه است.

در پنل جلویی، یک سوراخ نمایشگر در گوشه بالا و سمت چپ برای تعبیه دوربین سلفی و یک چین نسبتا قابل‌توجه در زیر پنل نمایشگر وجود دارد. در پشت دستگاه، شما می‌توانید سه لنز دوربین با دو سنسور بزرگ و یک سنسور نسبتاً کوچک‌تر را مشاهده کنید که با فلاش LED نیز همراه هستند. همچنین در پنل پشتی، لوگو و نام تجاری OnePlus دیده می‌شود. این گوشی در رنگ‌های خاکستری و بنفش در رندرها ظاهر شده است.

خلاصه‌ای از مشخصات احتمالی وان پلاس Nord N20 5G:

نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED

حسگر اثرانگشت در داخل نمایشگر

تراشه به‌تازگی معرفی شده‌ی اسنپدراگون 695 5G

دوربین‌‌های عقب با سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی + ۸ مگاپیکسلی اولتراواید + 2 مگاپیکسلی ماکرو

سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی

ابعاد 159.8×73.1×7.7 میلی‌متر (ضخامت 9.6 میلی‌متر با احتساب برآمدگی دوربین)

رندر وان پلاس Nord N20 5G

رندر وان پلاس Nord N20 5G

طبق گفته OnLeaks، مشخصات OnePlus Nord N20 5G شامل نمایشگر 6.43 اینچی با طراحی مسطح (بدون نمایشگر منحنی) خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بوده به این معنی که نوع پنل آن AMOLED می‌باشد. OnLeaks همچنین بیان می‌کند که این گوشی قدرت خود را از چیپست Qualcomm Snapdragon 695 5G که اخیراً معرفی شده است، دریافت می‌کند.

در مورد دوربین‌ها، OnePlus Nord N20 5G دارای سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به‌همراه دو سنسور ۸ و ۲ مگاپیکسلی است. همچنین یک سنسور 16 مگاپیکسلی در جلو برای ثبت عکس‌های سلفی و چت تصویری وجود دارد.

در مقایسه، OnePlus Nord N10 5G با یک نمایشگر کمی بزرگ‌تر 6.49 اینچی عرضه شد اما پنل آن از نوع LCD بود. تراشه استفاده‌شده در نسل پیش نیز، اسنپدراگون 690 کوالکام با پشتیبانی از اتصال شبکه 5G بود. Nord N10 با دوربین‌های چهارگانه در پنل پشتی عرضه شد که توسط یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 119 درجه ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو اختصاصی ۲ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق بازهم ۲ مگاپیکسلی همراه بود. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در جلو این دستگاه قرار داشت.

رندر وان پلاس Nord N20 5G

رندر وان پلاس Nord N20 5G

جالب اینجاست که OnLeaks بیان می‌کند درحالی‌که مطمئن است این‌ها واقعاً رندرهای OnePlus Nord N20 5G هستند، اما احتمال کمی وجود دارد که متعلق به گوشی وان پلاس Nord CE2 5G باشند. به‌هرحال، هر تلفن هوشمندی که با این ظاهر و نام‌گذاری معرفی خواهد شد، ما می‌دانیم که گوشی‌های ارزان‌قیمت OnePlus در راه هستند زیرا پیش‌تر، گواهینامه‌های IMDA و BIS را نیز دریافت کرده‌اند؛ بنابراین ممکن است انتظار برای رونمایی از آنان خیلی طولانی نباشد. این گوشی‌های هوشمند جدا از پرچمداران سری OnePlus 10 می‌باشند که کمپانی چینی بر روی آنان نیز کار می‌کند و رندرهای وان پلاس ۱۰ پرو را با یکدیگر مرور کردیم. درحالی‌که تاریخ دقیق عرضه این دستگاه‌ها هنوز تأیید نشده است، می‌توان حدس زد که در اوایل سال آینده میلادی و در ماه‌های دی و یا بهمن معرفی شوند.

نظر شما راجع‌به رندر وان پلاس Nord N20 5G و طراحی ساده و جذاب این گوشی میان‌رده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

خدایش اگه اپل لبه تخت نمیزد هیچ کدوم
لبه تخت اصلا نمیزد
هلاک این خط مشی برند های چینی هستم

meiyou

اینم قراره راه به راه منفجر بشه؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی