حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا شیائومی ١٢ مینی با Snapdragon 870 و مشخصات پرچمدار در راه است؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی کمپانی است که گوشی‌های رده بالا با قیمت مناسب، یا به اصطلاح قاتل پرچمدار را نیز معرفی می‌کند. این گوشی‌ها، غالباً دارای تراشه گوشی‌های پرچمدار هستند. به تازگی پوستری غیر رسمی از شیائومی ١٢ مینی منتشر شده است. اما در این پوستر، دقیقاً چه جزئیاتی شاهد هستیم و آیا این تصویر، واقعی است؟

پوستر شیائومی ١٢ مینی، به نام و جزئیات این گوشی اشاره دارد

مدتی قبل گفتیم که Xiaomi 12 Lite با مشخصاتی جذاب رونمایی می‌شود.

 

مشخصات شیائومی ١٢ لایت فاش شد: بهره گیری از سیستم دوربین رده بالا

 

اما در گزارشی جدید از EqualLeaks، احتمالی ایجاد شده است که گوشی ارزان‌تر شیائومی در سری Xiaomi 12، با پسوند لایت عرضه نشود. بلکه گفتنی است که نام این گوشی، شیائومی ١٢ مینی خواهد بود! این نشان می‌دهد که شیائومی بیش از پیش قصد دارد تا سیاست‌های مشابه با اپل را دنبال کند. در نتیجه، ارائه یک گوشی با رویکرد سری Mini آیفون‌ها، مبنی بر ارائه گوشی‌های رده بالا و کامپکت است.

شیائومی ١٢ مینی

همان طور که گفتیم، پوستری از Xiaomi 12 Mini منتشر شده است که شماری از ویژگی‌ها و حتی قیمت آن را نشان می‌دهد. در این پوستر، تاریخ ٢١ دسامبر ٢٠٢١ (٣٠ آذر ١۴٠٠) برای رونمایی از Xiaomi 12 Mini ذکر شده است. توجه داشته باشید که اطلاعات این پوستر، رسمی نیستند و احتمال غلط بودن آن‌ها، زیاد است. اما در نهایت وارد بخش مشخصات شویم تا ببینیم که Xiaomi 12 Mini، قرار است چه چیزهایی در چنته داشته باشد. طراحی این گوشی، ما را به یاد گوشی‌های قبلی ویوو می‌اندازد. اما اگر بیشتر دقت کنیم، متوجه می‌شویم که واقعاً یکی از گوشی‌های ویوو با طراحی این گوشی وجود داشته است که تصویر آن را مشاهده می‌کنید. در نتیجه، می‌توان گفت که احتمال غلط بودن اطلاعات این پوستر همچنان کم نیست.

با توجه به نکات این پوستر، می‌توان دریافت که Xiaomi 12 Mini به نمایشگر ۶.٢٨ اینچی از نوع AMOLED E5 سامسونگ با بیشینه نوری ١,۵٠٠ نیتی، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، نرخ حساسیت لمسی ۴٨٠ هرتزی و پشتیبانی از محتوای +HDR10 است. تراشه این دستگاه، ممکن است Snapdragon 870 باشد.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

سیستم دوربین این گوشی، به نسبت قبل، پیشرفته‌تر و بهتر خواهد بود. زیرا دوربین اصلی Xiaomi 12 Mini، چهارگانه است و سنسور اصلی آن، وضوح ١٠٨ مگاپیکسلی دارد. لنز پریسکوپ تله فوتو در این مجموعه حضور خواهد داشت و به مدد آن، زوم هیبریدی ١٠ برابری و دیجیتال ۵٠ برابری قابل استفاده خواهد بود. زوم ۵ برابر اپتیکال نیز قابل دسترسی است. ما حدس می‌زنیم که مانند Xiaomi Civi، دوربین سلفی این گوشی هم ٣٢ مگاپیکسلی باشد.

شیائومی ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 به همراه ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 را برای این گوشی در نظر خواهد گرفت. ظرفیت باتری آن، برابر با ۴,٢٠٠ میلی آمپر ساعت است. در خمین راستا، وزن و ضخامت شیائومی ١٢ مینی به ترتیب برابر با ٧.۹۶ و ١٧۶ گرم است. این گوشی از شارژر سیمی ۶٧ واتی و شارژر بی سیم ۵٠ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

خوشبختانه شیائومی این گوشی را با استاندارد IP68 روانه بازار خواهد کرد. بنابراین، یک دستگاه رده بالای ضد آب و گرد و خاک را در آینده شاهد خواهیم بود. در نهایت، این گوشی مشخصات و طراحی جذابی دارد و در صورت صحت اطلاعات، انتظارات زیادی از آن می‌رود. اما قیمت این گوشی نیز حائز اهمیت است که در ادامه ذکر کرده‌ایم:

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٣,۵٩٩ یوان چین (معادل ۵۶۴ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٣,٨٩٩ یوان چین (معادل ۶١١ دلار آمریکا)

– ١٢/٢۵۶ گیگابایتی: ۴,٢٩٩ یوان چین (معادل ۶٧٣ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد این اطلاعات و جزئیات لو رفته در مورد شیائومی ١٢ مینی چیست؟ همچنان در نظر داشته باشید که ممکن است این پوستر، به کل غلط باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

پوستر خیلی مشکوک هست… به خصوص که غلط املایی داره حتی… HFC! بجای NFC…
اما ممکنه بخشی از مشخصات درست باشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️