حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و رندرهای موتورولا موتو واچ 100 منتشر شد

دنیای ساعت‌های هوشمند، همواره دنیای جذابی بوده است که رقبای بسیار شاخصی نیز دارد. به تازگی مشخصات و رندرهای موتورولا موتو واچ 100 منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصات و رندرهای موتورولا موتو واچ 100 منتشر شد؛ یک ساعت هوشمد جذاب و خواستنی…؟

انتظار می‌رود موتورولا در سال جاری چند ساعت هوشمند عرضه کند که یکی از آن‌ها موتو واچ 100 (Moto Watch 100) است. گفته می‌شود که قلب تپنده این ساعت هوشمند، Snapdragon Wear 4100 قرار دارد. همچنین سیستم عامل Wear OS گوگل را نیز اجرا می‌کند. تصاویری که قبلا فاش شده بود، نگاهی اجمالی به طراحی موتو واچ 100 داشت. اما اخیرا مجموعه‌ای از رندرهای جدید فاش شده است که دید بهتری از این ساعت هوشمند را به ما ارائه می‌دهد.

بازگشت موتورولا به بازار ساعت هوشمند با ۳ ساعت در سال ۱۴۰۰

گوگل Wear OS 3.0 را با ادغام Tizen سامسونگ رسما معرفی کرد: طراحی جدید، عملکرد و عمر باتری بهتر

مشخصات و رندرهای موتورولا موتو واچ 100

Moto Watch 100 دارای طراحی دایره‌ای با دو دکمه فیزیکی در سمت راست دستگاه است. بدنه ساعت دارای روکش مات است، در حالی که دکمه‌ها با روکش فلزی عرضه می‌شوند. این دکمه‌ها با آن چه که در تصاویر فاش شده قبلی دیده بودیم، متفاوت به نظر می‌رسند. زیرا این تصاویر، ساعت هوشمند را با دکمه‌های دایره‌ای و در رنگی متفاوت نشان می‌دهند. به احتمال زیاد با دو نسخه مختلف از Moto Watch 100 روبرو هستیم. یعنی ساعت‌های هوشمندی کاملا متفاوت از یکدیگر.

 

مشخصات دستگاه

همانطور که گفته شد، منبع انتشار این تصاویر، ادعا می‌کند که Moto Watch 100 دارای یک صفحه نمایش LCD با ابعاد 1.3 اینچی و رزولوشن 360×360 پیکسل است. همچنین این ساعت با قاب چرخشی یا حاشیه چرخان عرضه نمی‌شود. این ساعت هوشمند دارای باتری 355 میلی آمپر ساعتی است و با بلوتوث نسخه 5.0 همراه است.

Moto Watch 100 دارای مجموعه استانداردی از ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ردیابی خواب، گام شمار، پایش ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون اشاره داشت. همچنین این دستگاه دارای GPS داخلی نیز خواهد بود. بنابراین لازم نیست برای ردیابی دقیق مسیر، همیشه از گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

آپدیت Wear OS 3.0 روی کدام سری از چیپست‌ها سازگار خواهد بود؟

وزن این ساعت هوشمند نیز حدود 29 گرم گزارش شده است. ابعاد آن نیز 42 × 46 × 11.9 میلی متر است، همچنین عرض بند آن 20 میلی متر است. افشای اطلاعات قبلی نشان داد که بدنه ساعت هوشمند از آلومینیوم ساخته شده و دارای مقاومت 5ATM ( مقاومت در برابر فشار آب تا عمق 50 متر) است.

مشخصات و رندرهای موتورولا موتو واچ 100

به گزارش وب سایت خبری gsmarena، تا این لحظه هنوز خبری از تاریخ عرضه ساعت هوشمند موتو واچ 100 موتورولا منتشر نشده است. اما انتظار داریم در هفته های آینده اخبار بیشتری در مورد آن منتشر شود. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما قصد خرید چنین ساعت هوشمندی دارید؟ به نظر شنا مشخصات این ساعت هوشمند مناسب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان