حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100 با قیمت ١٠٠ دلاری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ساعت هوشمند، موتورولا

موتورولا برای امسال، فقط گوشی‌های هوشمند و حتی تبلت‌های خود را روانه بازار نکرد. بلکه این کمپانی، بالأخره از یک ساعت هوشمند جدید نیز پرده برداشته است. جدیدترین ساعت هوشمند موتورولا که Moto Watch 100 نام دارد، رسماً معرفی شده است. این ساعت هوشمند، مشخصاتی جذاب در کنار قیمت معقولانه دارد.

مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100

پیش‌تر مشخصات و طراحی Moto Watch 100 را در ترنجی مشاهده کردیم.

 

مشخصات و رندرهای موتورولا موتو واچ 100 منتشر شد

 

به نقل از Android Headlines، با وضعیت فعلی WearOS 3، بسیاری از کاربران جدید، علاقه خود به ساعت‌های هوشمند را از دست داده‌اند. با این حال، چنین مشکلی مانع ارائه مدل‌های بیشتر از سوی تولید کنندگان نمی‌شود. موتورولا به تازگی به جمع سازندگان ساعت‌های هوشمند بازگشته است و ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100 را معرفی کرده است. اما این ساعت هوشمند، چه ویژگی‌هایی دارد؟

در حالی که هجمه‌ای از دستگاه‌های مجهز به WearOS 3 در راه هستند، اما این افتخار تاکنون متعلق به Galaxy Watch 4 سامسونگ بوده است. به همین دلیل، ساعت هوشمند جدید موتورولا از سیستم عامل اختصاصی Moto Watch OS استفاده می‌کند. در راستای اولویت‌های شما، این می‌تواند خوب یا بد باشد. صرف نظر از این موضوع، سخت است که از Moto Watch 100 هیجان زده نشوید. چرا این ساعت هوشمند، از همان طراحی جذاب لو رفته استفاده می‌کند.

ساعت هوشمند جدید موتورولا، در دو رنگ مشکی و نقره‌ای فروخته می‌شود. فلز دور ساعت با دکمه‌های فلزی در سمت راست، بافتی مات در هر دو رنگ دارد. مانند هر ساعت هوشمند دیگری، Moto Watch 100 نیز از ویژگی‌های اصلی پایش سلامتی بهره می‌برد. موتو Watch 100 قابلیت سنجش میزان ضربان قلب، شناسایی فعالیت‌های ورزشی مختلف و پایش کیفیت خواب است. موتورولا یک برنامه سلامتی اختصاصی را برای این موضوع طراحی کرده است.

ساعت هوشمند جدید موتورولا، در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۵٠ متر مقاوم است. بنابراین، از این ساعت در حین شنا نیز می‌توان بهره گرفت. البته توجه داشته باشید که این ساعت هوشمند، به آب شور و آب استخر حساس است. در بخش عمر باتری، موتورولا وعده دوام دو هفته‌ای را می‌دهد. البته بدیهی است که با استفاده بیشتر از حسگرهای این ساعت هوشمند، عمر باتری آن کاهش می‌یابد. ظرفیت باتری آن، ٣۵۵ میلی آمپر ساعت است. این ساعت هوشمند در مدت زمان ١ ساعته، کاملاً شارژ می‌شود.

وزن و ضخامت این ساعت هوشمند، به ترتیب برابر با ۴۶ گرم و ١١.٩ میلی متر است. نمایشگر دستگاه، ١.٣ اینچی است. بلوتوث نسخه ۵.٠ نیز در آن موجود است. در نهایت، نوبت به قیمت می‌رسد. جایی که موتورولا، برچسب قیمتی رقابتی ٩٩.٩٩ دلاری را برای Moto Watch 100 منظور کرده است. این در حالی است که ساعت‌های هوشمند مطرح، قیمت بیش از ٣٠٠ دلاری دارند. عرضه عمومی Moto Watch 100 از ١٩ آذر آغاز می‌شود.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 100 چیست؟ کدام ویژگی این ساعت هوشمند برای شما جذاب‌تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️