حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت موتورولا به بازار ساعت هوشمند با ۳ ساعت در سال ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، موتورولا

ساعت هوشمند موتورولا موتو ۳۶۰ را به یاد دارید؟ دستگاه جذابی بود، ساعت هوشمندی با نمایشگر دایره ای که افسون کردن کاربران را به راحتی آب خوردن، بلد بود. اگر شما هم به ساعت های هومشند موتورولا علاقه دارید، خبر خوبی برای شما داریم، بازگشت موتورولا به بازار ساعت هوشمند با ۳ ساعت در سال ۱۴۰۰ رفم خواهد خورد.

ساعت هوشمند موتورولا

سال گذشته، ساعت هوشمند Moto 360 نسل سوم موتورولا که با سیستم عامل Wear OS کار می کرد معرفی شد و بازگشتی برای این ساعت محبوب بود اما نه توسط موتورولا بلکه توسط یکی از شرکای موتورولا یعنی eBuyNow. خب به نظر می رسد که این همکاری ادامه دارد و این دو شرکت با آوردن سه ساعت هوشمند دیگر با نام تجاری Moto در اواخر امسال، همکاری خود را گسترش می دهند.

ساعت هوشمند موتورولا

ساعت هوشمند موتورولا

در تصویری که نقشه راه دستگاه های آینده موتورولا را نشان می دهد، می توانیم ساعت هوشمند Moto G را برای معرفی حوالی خرداد ۱۴۰۰ ببینیم و همانطور که از نامش پیداست، احتمالا در حال بررسی یک دستگاه اقتصادی هستیم. یک طرح مدور با دو دکمه فیزیکی در کنار آن به وضوح مشخص است.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، باید یک ماه بعد شاهد حضور ساعت های هوشمند Moto Watch و Moto One باشیم. مدل Moto Watch از طرحی شبیه به اپل واچ استفاده خواهد کرد، در حالی که موتو One احتمالا نمونه پرچمدار خواهد بود.

همچنین در ارائه سرمایه گذار، یک ساعت هوشمند ناشناخته موتورلا به صورت سه بعدی ارائه شده است که به نظر، هیچ یک از گجت های پوشیدنی تصویر بالا نیست اما شباهت زیادی به موتو ۳۶۰ دارد. در پشت آن یک شاسی شفاف قرار دارد و به شما اجازه می دهد تا سیم پیچ سیستم شارژ و برخی از اجزای داخل ببینید.

در هر صورت، از آنجا که سازنده کوالکام را به عنوان یکی از شرکای استراتژیک خود ذکر کرده است، به احتمال زیاد گران قیمت ترین ساعتهای Moto از تراشه Snapdragon Wear 4100 با حداقل ۱ گیگابایت رم استفاده می کنند در حالی که Snapdragon 3100 برای دستگاه های اقتصادی تر در نظر گرفته شده است. البته همه این دستگاه ها از سیستم عامل WearOS گوگل استفاده می کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بعیده بتونه موفقیت خاصی کسب کنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)