حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف فروش بازی GTA: The Trilogy Definitive Edition برای رایانه های شخصی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی، سرگرمی و بازی، مشکلات

بازی GTA: The Trilogy Definitive Edition یادآور خاطرات خوش گذشته است که این روزها با عرضه نسخه ریمستر نسخه‌های قدیمی آن حسابی سر زبان‌ها افتاده است. اما به دلیل بروز برخی مشکلات شاهد توقف فروش بازی GTA: The Trilogy Definitive Edition برای رایانه های شخصی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

توقف فروش بازی GTA: The Trilogy Definitive Edition؛ مشکل پشت مشکل

بازیکنان رایانه‌های شخصی امیدوار بودند که عنوان Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition را امتحان کنند. اما به‌دلیل اینکه لانچر رسمی Rockstar برای تعمیر و نگهداری به مدت 12 ساعت از کار افتاده است، از اجرای این عنوان منع شده‌اند. چنین موضوعی به اندازه‌ی کافی نیش و کنایه به همراه داشته است. به نظر می‌رسد که این موضوع قرار است نمک بیشتری زخم‌ خریداران این بازی مالیده شود زیرا نسخه رایانه شخصی بازی به طور کامل از فروشگاه سازنده نیز خارج شده است.

تصاویر GTA Trilogy The Definitive Edition در کنار جزئیات عرضه آن منتشر شد

در زمان بروز این مشکلات، هیچ بیانیه رسمی از سوی Rockstar برای ارائه توضیح وضوع موجود منتشر نشده بود. از زمانی که بازی در همه پلتفرم‌ها عرضه شده است، نقد و بررسی‌های منفی در مورد کیفیت آن به حدی بالاست که طرفداران آن را با حجم زیادی از نظرات منفی و نا امید کننده در تمام پلتفرم‌های موجود، روبرو کرده است.

توقف فروش بازی GTA: The Trilogy Definitive Edition

برخی حدس و گمان ها وجود دارد که GTA: The Trilogy – The Definitive Edition در نتیجه این بازخوردهای اولیه حذف شده است، با این حال، این می‌تواند به نوعی در ارتباط با تعمیر و حل مشکلات آن نیز باشد. یا اینکه برخی از اشکالات جزئی و ساده را رفع کند. تا زمانی که بیانیه رسمی منتشر نشود، مطمئنا موضوع نیز مشخص نیست. به همین دلیل برای شفاف سازی این موضوع با Rockstar تماس گرفته‌ایم.

اما دیشب Rockstar در توییتی نوشت که سرویس‌های Rockstar Games Launcher و عناوین تحت پشتیبانی آن به‌ طور موقت برای انجام تعمیرات از دسترس خارج شده‌اند. این شرکت همچنین افزود که به‌ محض اتمام تعمیرات، سرویس‌ها مجددا برخواهند گشت و از شکیبایی و صبر شما سپاس گزاریم. ما همچنان به کار بر روی تعمیر و بازیابی سرویس لانچر بازی‌های راک استار و عناوین موجود در آن ادامه می‌دهیم.

 آیا گیمرها برای تجربه این بازی واقعا به لانچر نیاز دارند؟

از کار افتادن لانچر Rockstar فقط برای خریداران جدید این بازی مشکل ساز نیست. زیرا حتی اگر قبلا وارد لانچر خود شده باشید و تیک گزینه مرا به خاطر بسپار را نیز زده باشید، بازهم نمی‌توانید به تجربه این بازی بپردازید. یکی از کاربران در توییتی گفته است که “فکر می‌کنم زمان آن فرا رسیده است که راک استار به فروشگاه استیم برگردد. لانچر Rockstar Games نزدیک به 10 ساعت است که از کار افتاده است. حالا من نمی‌توانم به بازی‌هایی که برای آن‌ها پول پرداخت کرده‌ام دسترسی داشته باشم”.

بازی GTA Trilogy: The Definitive Edition رسماً تأیید شد: انتشار به زودی برای موبایل و پلتفرم‌های فعلی!

 

ناتوانی در انجام بازی‌های تک‌نفره که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند، موضوعی عجیب است. به همین دلیل نا امیدی کاربران که در رسانه‌های اجتماعی بیان می‌شود، قابل درک است. با توجه به اینکه بسیاری از توسعه دهندگان انتخاب می‌کنند لانچرهای دسکتاپ خود را ایجاد کنند، انتقادات زیادی در مورد اینکه این کار می‌تواند محیط دسکتاپ شما را شلوغ‌تر کند، وجود دارد.

گذشته از این، وجود این لانچر به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا سیاست‌های خود را در مورد بازپرداخت و عودت هزینه بازی‌ها ایجاد کنند. همانطور که می‌دانید، Rockstar به شما اجازه می‌دهد تا در صورتی که کمتر از دو ساعت در بازی گیم‌پلی داشته باشید، ظرف 14 روز پس از خرید، مبلغ پرداخت شده را مجددا دریافت کنید. همانند قوانینی که فروشگاه Steam برای سیاست عودت هزینه‌ها دارد.

در بازی GTA 6 به بازیکنان ارزهای دیجیتال جایزه داده می شود

همان طور که گفته شد، فروشگاه استیم به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی‌های آفلاین را بدون نیاز به اتصال اینترنت، اجرا کنند. پس اگر زمانی که آفلاین هستید، واقعا نباید مشکل خاصی در این مورد وجود داشته باشد. وب سایت خبری techradar می‌گوید که الزام کاربران به اتصال به اینترنت برای تأیید مالکیت بازی هر بار که راه اندازی می شود، حرکت بسیار عجیبی و تنفر آمیزی است. اما در هر صورت، این اتفاق ممکن است Rockstar را متقاعد کند که نیاز به وجود این لانچر را حذف کند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز بخاطر بروز این مشکل ناراحت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان