حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر نسل دوم ایرپادز پرو اپل هستید؟ شاید تابستان ۱۴۰۱

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

دقیقا مثل بازار ساعت ها که وقتی اپل وارد آن شد، مدتی بد تحت تسلط این برند در آمد؛ بازار هندزفری های بی سیم همین سرنوش را داشت. بد نیست بدانید که ارزش بخش ایرپادزهای اپل به تنهایی حدود ۱۶ درصد بیشتر از کل مجموعه سونی (موبایل، دوربین، پلی استیشن، فیلم و …) است. بخشی که فقط ۳ دسته محصول با نام های ایرپادز، ایرپادز پرو و ایرپادز مکس دارد. در حال که فعلا فقط ایرپادز یک آپدیت اساسی به نام ایرپادز ۳ دریافت کرده است، اگر شما منتظر نسل دوم ایرپادز پرو اپل هستید باید بگویم که شاید تابستان ۱۴۰۱ بتوانید آن را ملاقات کنید.

نسل دوم ایرپادز پرو

غول کوپرتینویی اپل به تازگی از نسل سوم ایرپادز جدید پرده برداری کرده است. این هندزفری های بی سیم از ویژگی صدای فضایی این شرکت پشتیبانی می کنند و طراحی جدیدی شبیه به نسخه پرو دارند.

در کنار ایربادها، این شرکت مک‌بوک پروهای مجهز به تراشه M1 Pro و M1 Max جدید را عرضه کرد که از تراشه های شرکت‌هایی مانند AMD و Intel به راحتی عبور می‌کند.

اکنون، به نظر می رسد که اپل می تواند نسل دوم AirPods Pro را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ عرضه کند، حداقل اگر شایعه جدیدی بر اساس منابع مرتبط با زنجیره تامین باور شود. این می شود بازه زمانی زمانی مذکور به تابستان سال ۱۴۰۱ اشاره می کند.

نسل اول ایرپادز پرو

نسل اول ایرپادز پرو

طبق گفته مارک گورمن، گزارشگر بلومبرگ و مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، این هدفون قرار است بعد از ایرپاد ۳ عرضه شود و این هدفون ها در سال 2022 معرفی خواهند شد. هر چند هیچ یک از این دو جزئیات بیشتری ارائه نمی دهند.

شایعه دیگری از سوی @FronTron به ما می رسد، که تغییراتی را در ادعای قبلی اعمال کرد و گفت AirPods Pro 2 “حداقل” در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه می شود.

این افشاکننده به دلیل داشتن سابقه خوب در زمینه دقت شناخته شده نیست، اما به MacRumors هم می توان اشاره کرد که منبع آن به طور مستقیم از فروشنده های زنجیره تامین می آید با این حال، هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

احتمال حذف ساقه ایرپادز پرو در نسل دوم و شباهت آن به گلکسی بادز سامسونگ

مارک گورمن از بلومبرگ اخیراً گفته است که اپل در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییراتی در AirPods Pro 2 است که با برداشتن ساقه کوتاه این دستگاه، آن را فشرده تر می کند و شکل گردتری پیدا می کند و بیشتر گوش های کاربر را پر می کند، چیزی مانند Beats Studio Buds یا Galaxy Buds 2 سامسونگ اما، او هشدار می دهد که حذف چنین بخش کلیدی دشوار است و ممکن است این طرح به واقعیت نپیوندد.

این نشریه همچنین اشاره می‌کند که تصاویری از نسل دوم AirPods Pro را در اختیار دارد که با این شایعه طراحی بدون ساقه تناقض دارد.

دبی وو و گورمن همچنین در ماه می گزارش دادند که نسل دوم AirPods Pro حسگرهای حرکتی جدیدی با تمرکز ردیابی تناسب اندام را به همراه خواهد داشت. سایر ویژگی‌ها مانند کیس شارژ با فناوری MagSafe، مقاومت در برابر آب با درجه IPX4 به همراه سنسور تشخیص پوست (برای تشخیص درون گوش بودن) کاملاً جدید به جای سنسورهای اپتیکال قدیمی‌تر، خواهند شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که نسل دوم ایرپادز پرو بتواند پیشرفت بزرگی مانند ایرپادز ۳ نسبت به نسل اول داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)