حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده شیائومی ۱۲ فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شیائومی

به اواخر سال جاری میلادی نزدیک می‌شویم و بسیاری از طرفداران شیائومی، منتظر معرفی جدیدترین پرچمداران این شرکت هستند. شایعات زیادی درباره شیائومی ۱۲ وجود دارد، برخی گزارشات مدعی وجود دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و برخی ادعای وجود سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برای این گوشی را دارند. گذشته از این شایعات، اکنون تصاویر زنده شیائومی ۱۲ منتشر شده است، که قطعا برای دنبال کنندگان اخبار تکنولوژی بسیار جذاب خواهد بود.

تصاویر زنده شیائومی ۱۲ در مترو دیده شد

طبق سنت شیائومی پرچمداران سری دوازدهم این شرکت باید در ابتدای سال آینده از راه برسند. اما طبق گزارشاتی که هفته گذشته منتشر شد، احتمالا سری شیائومی ۱۲ در آخرین ماه میلادی سال جاری معرفی می‌شوند. اکنون که تصاویر زنده شیائومی ۱۲ نیز منتشر شده است، به نوعی مهر تایید بر این خبر روز های گذشته است.

تصویر منتشر شده از شیائومی ۱۲

تصاویر این گوشی در ویبو به اشتراک گذاشته شده است. در عکس های مذکور، پرچمدار آینده شیائومی در مترو دیده می‌شود. همان‌طور که GizChina می‌گوید،  این گوشی با یک قاب به خوبی پوشانده شده است تا چشمان کنجکاو را از خود دور کند. متأسفانه، کیس در نظر گرفته شده، به خوبی کار خود را انجام می‌دهد و اجازه نمایش جزئیات زیادی از این دستگاه را نمی‌دهد. به نظر می‌رسد شیائومی ۱۲ در این تصاویر طولی بیش از حد معمول دارد. این موضوع می‌تواند به دلیل نسبت ابعاد تصویر آن باشد یا صرفا آنکه به خاطر زاویه خاص عکس اینگونه به نظر برسد.

گزارش های قبلی خبر از نسبت فوق العاده بالای صفحه نمایش به بدنه و سوراخ کوچک پانچ هول این گوشی می‌دادند. Xiaomi 12 همچنین گواهی BIS (سازمان استاندارد هند) را دریافت کرده است که نشانه دیگری از آماده شدن این گوشی برای عرضه رسمی در آینده ای نزدیک است.

هیچ شکی در تاریخ عرضه شیائومی ۱۲ وجود ندارد

با توجه به تصاویر زنده منتشر شده از شیائومی ۱۲ و همچنین شایعات و مشخصات منتشر شده درباره آن، نظر شما چیست؟ آیا پرچمدار جدید شیائومی می‌تواند رقبای سرسخت خود را کنار بزند؟ یا باعث پیشرفت شیائومی در لیست فروش گوشی های هوشمند شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

گفته شده فیکه
به دلیل وجود جک ۳.۵ صدا در فریم بالا و نمایشگر فلت و تخت…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی