حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی در حال توسعه گوشی اقتصادی Enjoy 20E است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، مطالب ترنجی، هواوی

غول مخابراتی چین یعنی هواوی، از طریق وب‌سایت Vmall، خبر از آن داد که در حال توسعه گوشی هوشمند اقتصادی Enjoy 20E است. و فروش این دستگاه به زودی آغاز می‌شود. هم اکنون تصاویر این تلفن هوشمند و برخی از مشخصات کلیدی آن منتشر شده است.

مشخصات گوشی هوشمند Enjoy 20E

بر اساس تصاویر منتشر شده ما می‌دانیم که این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با یک ناچ قطره ای برای قرارگیری دوربین سلفی است. بر اساس داده های موجود، این نمایشگر از رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ یا همان HD+ برخوردار است. هواوی به احتمال زیاد برای این گوشی هوشمند، به سراغ تراشه های مدیاتک خواهد رفت. همان‌گونه که از یک گوشی مقرون به صرفه انتظار داریم این دستگاه به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

در قاب پشتی، یک ماژول دوربین دوگانه وجود دارد. اطلاعات زیادی از جزئیات دوربین های به کار گرفته شده مشخص نیست اما باید منتظر دو سنسور ۱۳ (برای دوربین اصلی) و ۲ مگاپیکسلی (احتمالا برای تشخیص عمق) باشیم. علاوه بر ماژول دوربین ها، یک سنسور اثر انگشت خازنی نیز بر روی قاب پشتی دیده می‌شود.

Enjoy 20E

گوشی هوشمند هواوی Enjoy 20E از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری برای تامین نیروی خود بهره مند است. با اینکه هواوی از سیستم عامل اختصاصی خود با نام HarmonyOS رونمایی کرده است، اما اینجوی 20E با سیستم عامل اندروید و رابط کاربری EMUI 10 عرضه می‌شود. قیمت این دستگاه حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ دلار خواهد بود. مدتی است که در بخش میان رده ها تلفن هوشمند جذابی از هواوی نمی‌بینیم. این موضوع به خاطر آن است که تجارت موبایل هواوی به دلیل تحریم های آمریکا به شدت آسیب دیده است. این شرکت از پنج فروشنده برتر جهانی گوشی های هوشمند کنار رفت و همچنین مجبور به فروش آنر شد تا حداقل این برند از زیر بار فشار تحریم های سنگین نجات یابد.

درآمد هواوی ۳۰ درصد کاهش یافته است

هنگامی که مدیر مالی هوآوی به چین بازگشت، در سخنرانی خود در فرودگاه با بسیاری از همشهریانش که برای دیدار و ملاقات با او آمده بودند، گفت: «همه ناامیدی ها و همه سختی ها به احساس سپاسگزاری، ثبات و انگیزه ای برای حرکت به جلو تبدیل می شود و همچنین باعث شجاعت برای مبارزه قاطع ما می شود.»

Enjoy 20 Pro

آن‌طور که GizChina می‌گوید، نتیجه تحریم ها بسیار جدی بود. در شش ماه اول سال جاری، درآمد هواوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریباً ۳۰ درصد کاهش یافته است. و این بزرگترین افت در تاریخ این شرکت است. تجارت سنتی هواوی (فروش به صورت حضوری و Face to Face)  دچار مشکل شده است. هواوی می‌گوید ما در مورد کنار گذاشتن توسعه و فروش تلفن های هوشمند و تجهیزات مخابراتی فکر می‌کنیم. این بخش ها هم اکنون نیز جایگزین صنایع دیگری شده است که وابستگی کمتری به واردات قطعات نیمه هادی دارند. مانند: خدمات ابری و نرم افزاری برای خودروهای هوشمند.

همچنین، این شرکت سرمایه بخش تحقیق و توسعه خود را دو برابر کرده است تا از آثار تحریم های آمریکا جلوگیری کند. به لطف سرمایه گذاری های متعدد، هواوی از شانس زیادی برای پیشرو شدن و دستیابی به فناوری 6G برخوردار است.هنک کوپمنز، سرپرست تحقیق و توسعه هواوی در انگلستان گفت:« که این شرکت در حال تبدیل شدن به مجموعه عظیمی از استارتاپ ها است.»

هواوی Enjoy 20 5G با مدیاتک Dimensity 720 و قیمت ۲۴۸ دلار ارایه شد

با توجه به مشخصات، طراحی و قیمت گوشی اقتصادی Enjoy 20E نظر شما درباره آن چیست؟ آیا این تلفن هوشمند محصول موفقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،یه گوشی اقتصادیه و نمیشه ازش انتظار زیادی داشت، قیمتشم فعلا با دلار27تومانی مانزدیک به 4میلیون میشه، که خوبه، چیپستشم دایمن 720 هست که اونم خوبه و مشخصا نسخه 4جی هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی