حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی انجوی ۱۰ ای با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۱۴۳ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

در ترنجی خواندیم که Enjoy 10e هواوی به زودی معرفی خواهد شد و حالا این دستگاه رسما معرفی شده است. هواوی انجوی ۱۰ ای با مدیاتک هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به قیمت ۱۴۳ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی انجوی ۱۰ ای

هواوی انجوی ۱۰ ای

هواوی انجوی ۱۰ ای

هواوی انجوی ۱۰ ای به عنوان چهارمین عضو خانواده انجوی ۱۰ پس از نسخه‌ای به همین نام، انجوی ۱۰ اس و انجوی 10 پلاس رونمایی شد. Enjoy 10e به یک نمایشگر با بریدگی قطره‌ای، نظیر دیگر اعضای این خانواده مجهز است. آن حافظه‌ی داخلی بزرگی داشته و یک باتری غول پیکر را نیز می‌توان در زیر قاب آن یافت.

انجوی ۱۰ ای هواوی دارای ابعاد 159.07 در 74.08 در 9.04 میلی‌متر و وزن 185 گرم است. یک نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD روی قاب جلویی آن حضور دارد که وضوح 720 در 1600 پیکسل (+HD) و نسبت ابعاد 20:9 را ارائه می‌کند. همچنین نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ نیز در آن به 88.4 درصد رسیده است.

مدیاتک هلیو پی ۳۵ هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز، در قلب تپنده‌ی Enjoy 10e قرار دارد. این پردازنده‌ی به کار رفته در گوشی‌هایی نظیر آنر 8 ای پلی، ویوو وای 3 و شیائومی می پلی است. 4GB رم و 128GB فضای ذخیره‌سازی را نیز می‌توان همراه این پردازنده دید. یک اسلات کارت میکرو اس دی نیز به شما اجازه می‌دهد ظرفیت داخلی گوشی‌تان را ارتقاء ببخشید.

روی قاب پشتی، ماژول دوربین در سمت چپ بالا قرار دارد. آن شامل یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است که دیافراگم f/2.4 را ارائه می‌کند. این دوربین دوگانه از فوکوس خودکار تشخیص فاز و توانایی فیلمبرداری HD برخوردارند. در جلو نیز،‌ یک حسگر 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی شما حضور دارد. این دوربین نیز قادر به فیلمبرداری با وضوح 1080p است.

باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که از شارژ ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی حتی از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید از دیوایس خود به عنوان یک پاوربانک نیز استفاده کنید. اندروید ۱۰ همراه با رابط کاربری EMUI 10 در بخش نرم افزاری گوشی اقتصادی جدید هواوی قرار دارد. از دیگر قابلیت‌های آن نیز می‌توان به پشتیبانی از 2 سیم کارت، اتصال 4G LTE، وای فای 802.11b/g/n، بلوتوث نسخه‌ی 5، جی پی اس، USB OTG، درگاه میکرو USB و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. همچنین خبری از اسکنر اثر انگشت در اینجا نیست.

این گوشی از چند روز آینده در دو پیکربندی مختلف عرضه خواهد شد. نسخه‌ی دارای پیکربندی 4GB رم + 64GB‌ حافظه‌ی آن 143 دلار و پیکربندی 6GB رم + 128GB حافظه‌ی آن نیز 171 دلار قیمت خواهد داشت. سه رنگ مشکی (Magic Night Black)، سفید (Pearl White) و سبز (Emerald Green) نیز رنگبندی این دیوایس را تشکیل می‌دهند.

نظر شما چیست؟ منتظر انجوی ۱۰ ای هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

اصلا نمی زه یک پردازنده ضعیف مدیاتک حداقل کایرین710f میزاشت،دو بدون سرویس گوگل هست، سه آپدیت اطلا نمیده الان به هوآوی واي 7 پرایم 2019 آپدیت اندروید نمیده تازه با اندروید 8 عرضه کرد با تراشه اسنپ دراگون وتازه موقع معرفیش تحریم نبود
نکات قوت: باتری 5000

ARMTIN

آقای عطایی
تصاویر واقعی از پشت K30 pro منتشر شده که نسخه پرو طراحی متمایز تر و خاص تر از K30 داره
http://www.slashleaks.com/l/redmi-k30-pro-back-cover-live-image

Milad7

نسبتا خوبه 🙂

Milad7

فقط حیف که پردازنده اش جالب نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)