حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار فروش گوشی های هوشمند هند در سه ماهه سوم ۲۰۲۱

مطابق با آمار فروش جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۲۱، سامسونگ باز هم صدر نشین جدول فروش تلفن های هوشمند است. همچنین شیائومی به رتبه سوم سقوط کرده و اپل به واسطه فروش سری آیفون ۱۳، باز هم به جایگاه دوم بازگشته است. پس از برند های مذکور نیز ویوو و اوپو قرار گرفته اند.

آمار فروش گوشی های هوشمند هند، تهدید جایگاه سامسونگ توسط اوپو و ریلمی

اگرچه سامسونگ توانست در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ در بازار جهانی گوشی های هوشمند پیشرو باشد. اما وضعیت در هند کاملاً متفاوت است. طبق گزارش جدید شرکت تحقیقات بازار Canalys، سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ در بازار هند از رقیب سرسخت چینی خود، یعنی شیائومی شکست خورد. با گذشت سه ماه، هنوز شرایط به همان شکل است و به نظر می‌رسد سامسونگ راه سختی را برای شکست شیائومی در هند پیش روی خود دارد.

تعداد کل گوشی های هوشمند به فروش رسیده در هند، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است. اما حجم فروش نسبت به چارک دوم سال جاری، بهبود یافته است. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که با شروع چارک چهارم و جشنواره های پایان سال، اوضاع بهتر شود. زیرا افراد بیشتری برای خرید لوازم الکترونیکی اقدام خواهند کرد.

به گزارش SamMobile، شیائومی و برند های زیر مجموعه آن مانند POCO و Redmi همچنان با ۲۴ درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند هند و بیش از ۱۱.۲ میلیون دستگاه از آن را در اختیار دارند. سامسونگ با سهم ۱۹ درصد ۹.۱ میلیون از فروش، در رتبه دوم قرار گرفته است. پس از آن Vivo و Realme قرار دارند که به ترتیب ۱۷ و ۱۶ درصد از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده اند.

همان‌طور که آمار فروش گوشی های هوشمند هند به ما نشان می‌دهند فاصله سامسونگ با دو رقیب چینی خود بسیار کم است. و حتی ممکن از در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی، این شرکت حتی جایگاه فعلی خود را نیز از دست بدهد. اخیرا سامسونگ توانسته است کمی فاصله خود و شیائومی در بازار هند را کمتر کند. اما این شرکت برای بازپس‌گیری مقام نخست، راه زیادی در پیش دارد.

در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ فروش سامسونگ در هند، نصف فروش شیائومی‌ بوده است

 

با توجه به آمار منتشر شده از فروش گوشی های هوشمند در هند، به نظر شما آیا سامسونگ خواهد توانست به مقام نخست بازگردد یا همین جایگاه فعلی را نیز از دست خواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، والا من یکی که فکر نکنم بتونه بازم به رده اول برگرده، از اونطرفم مطمئنم که پایینترم نمیره، یعنی تو همین جایگاه دوم میمونه،البته در کل بگیری هیچی مشخص نیست،موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی