حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه پایدار اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پیکسل منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، گوگل

پس از ماه‌ها انتشار پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان و نسخه‌های بتا، سرانجام گوگل نسخه پایدار اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های سری پیکسل خود منتشر کرد. دارندگان پیکسل که در برنامه بتا شرکت نکرده‌اند، به‌زودی به یک بازسازی گسترده بصری برای اندروید با زبان طراحی جدید Material You و تم‌های پویا دسترسی خواهند داشت. با این کار، رنگ‌ها و سبک منو رابط کاربری شما می‌توانند بر اساس تصویر زمینه شما تغییر کنند تا به‌صورت منسجم‌تر در سیستم‌عامل مشاهده شود.

اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پیکسل

تم جدید Material You در برنامه‌ها نیز کاربرد دارد، زیرا گوگل مجموعه برنامه‌های خود را برای استفاده از ظاهر جدید به‌روز می‌کند. ویجت‌ها نیز با شکل و طرح‌های بیشتر، ظاهر جدیدی به خود می‌گیرند.

علاوه‌بر بازسازی بصری، گوگل تمرکز زیادی را نیز بر حریم خصوصی در اندروید 12 داشته است. بروزرسانی این نسخه شامل داشبورد جدید حریم خصوصی می‌باشد که به شما برنامه‌هایی را نشان می‌دهد که به داده‌های خاصی مانند لوکیشن یا میکروفون، ازجمله هنگام استفاده از این تنظیمات جانبی، دسترسی دارند. همچنین هنگام استفاده از دوربین و میکروفون نیز، نشانگرهای جدیدی وجود دارد و کاربران درحال‌حاضر این امکان را دارند که دسترسی کل سیستم به هر یک را به‌صورت جداگانه لغو کنند.

پیشرفت‌های دیگر شامل بهبود در بازی با ویژگی‌هایی مانند “Play as you download”، عملکرد بهتر برای اعلان‌ها، ابزارهای جدید کدگذاری رسانه‌ها و سایر تغییرات ریز و درشت دیگر است.

اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پیکسل

اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پیکسل

طبق معمول، اندروید 12 ابتدا بر روی دستگاه‌های پیکسل گوگل مانند Pixel 5a تا Pixel 3 منتشر می‌شود. برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی از دیگر سازندگان مانند سامسونگ، شیائومی، OPPO و سایر کمپانی‌هایی که در نسخه بتا شرکت کردند نیز، انتظار می‌رود اندروید 12 را به‌زودی دریافت کنند؛ اگرچه در دسترس بودن آن تا حد زیادی به خود سازنده بستگی دارد. T-Mobile پیش‌تر لیستی از گوشی‌هایی را منتشر کرده است که انتظار می‌رود به اندروید 12 آپدیت شوند.

گوگل در بیانیه‌ای رسمی پیرامون انتشار اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پیکسل خود اعلام می‌کند:

 ما درحال تکمیل آخرین نسخه آزمایشی با تجربه‌های منحصربه‌فرد Pixel و نگاه اولیه آن در Android 12 هستیم.

 این مورد برای کاربران Pixel قابل‌اجرا خواهد بود.

اندروید ۱۲ گوگل با سبک طراحی و حریم خصوصی کاملا جدید رسما معرفی شد

دیدگاه شما پیرامون انتشار نسخه نهایی اندروید ۱۲ از سوی گوگل برای دستگاه‌های پیکسل این شرکت چیست؟ آیا شما گوشی هوشمند پیکسلی دراختیار دارید که قصد داشته باشید آن را به نسخه جدید اندروید بروزرسانی کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی