حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل پس (Pixel Pass) اشتراک گروهی خدمات گوگل در پاسخ به Apple One خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

به‌نظر می‌رسد گوگل آماده معرفی بسته جدید اشتراکی خود با نام “Pixel Pass” است که شامل یک دستگاه جدید از سری پیکسل با ضمانت‌نامه گسترده و اشتراک حق بیمه برای چندین سرویس Google می‌باشد. این بسته نرم‌افزاری که هنوز معرفی نشده است، در یک تصویر فاش شده توسط براندون لی توضیح داده می‌شود. هنوز مشخص نیست هزینه این اشتراک به‌صورت ماهیانه چقدر خواهد بود، اما اسناد ارائه‌شده نشان می‌دهند که پیکسل پس که قرار است به‌عنوان رقیب Apple One نیز ارائه شود، در کنار خرید یک گوشی پیکسل از طریق Google Fi و Google Store به‌فروش می‌رسد.

اشتراک پیکسل پس

همان‌طور که لی خاطرنشان می‌کند، به‌نظر می‌رسد Pixel Pass عناصری از برنامه ارتقاء آیفون اپل (که iPhone را از طریق پرداخت اشتراک ماهانه همراه با ضمانت‌نامه طولانی‌مدت ارائه می‌دهد) و مجموعه خدمات اشتراک Apple One را، با یکدیگر ترکیب می‌کند. Pixel Pass را می‌توان راهی برای ساده‌تر کردن دسترسی به همه این خدمات و همچنین ارائه آرامش خاطر با ضمانت‌نامه طولانی دانست. Pixel Pass همچنین ممکن است در مقایسه با پرداخت هزینه خدمات به‌صورت جداگانه، تخفیف ارائه دهد، هرچند درحال‌حاضر هیچ مشخصاتی مبنی‌بر هزینه این اشتراک وجود ندارد.

از نظر اسناد، به‌نظر می‌رسد Pixel Pass حداکثر چهار اشتراک را شامل می‌شود: YouTube Premium یا Google One ،Play Pass ،YouTube Music و Google Fi. این خدمات جریان ویدیو و موسیقی، فضای ذخیره‌سازی ابری، بسته نرم‌افزاری اشتراک برنامه و پوشش شبکه تلفن همراه را ارائه می‌دهند. در این میان اما، هیچ اشاره‌ای به Google Stadia، سرویس اشتراک ابری گیمینگ گوگل، نشده است.

اشتراک پیکسل پس (Pixel Pass)

اشتراک پیکسل پس (Pixel Pass)

این افشاگری نشان می‌دهد که ضمانت‌نامه تمدیدشده دستگاه مشابه خدمات قبلی Preferred Care یا Device Protection Google است که از آسیب‌های ناشی از خرابی تصادفی و مکانیکی محافظت می‌کند. درحال‌حاضر، Preferred Care فقط در ایالات‌متحده، کانادا و پورتوریکو موجود می‌باشد، درحالی‌که Device Protection فقط با سرویس Google Fi ایالات‌متحده ارائه می‌شود. این نشان می‌دهد Pixel Pass ممکن است تنها در آمریکای شمالی عرضه شود.

همچنین هنوز هیچ اشاره‌ای نشده است که Pixel Pass با کدام گوشی‌های پیکسل عرضه خواهد شد؛ اما با توجه به رویداد معرفی سری پیکسل ۶ که در ۲۷ مهر برگزار می‌شود، به‌نظر می‌رسد پیکسل پس در کنار گوشی هوشمند پرچمدار جدید گوگل معرفی شود.

تمامی مشخصات سری پیکسل ۶ در وب‌سایت بازاریابی گوگل به‌صورت کامل تایید شد

دیدگاه شما درباره اشتراک پیکسل پس و قابلیت‌های ارائه شده احتمالی توسط آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی