حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته Apple One برای تمام سرویس های اپل

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

به نظر می رسد که با گسترش سرویس های اپل، این شرکت سعی در مرتب کردن آن ها دارد. مثلا هفته گذشته در ترنجی خواندیم که گیفت کارت Everything Apple اپل، یک گیفت کارت برای تمام خدمات آن هاست. حالا می شنویم که همراه با ارایه آیفون ۱۲ بسته Apple One هم ارایه خواهد شد که برای تمام سرویس های اپل است.

بسته Apple One

طبق گزارش ها، اپل به دنبال فروش بسته های خدمات دیجیتال مبتنی بر اشتراک خود برای افزایش تعداد عضویت است و در نتیجه، درآمد بیشتری را به همراه خواهد داشت. این بسته های نرم افزاری با نام تجاری “Apple One” در کنار سری آیفون ۱۲ عرضه می شوند و در مقایسه با هزینه ترکیبی از هر سرویس مشترک به صورت جداگانه، انگیزه خریداران بیشتری خواهند داشت.

طبق یک گزارش بلومبرگ، بسته به خدماتی که در هر طرح اپل یک ارائه می شود، رده های مختلفی از این بسته ها وجود خواهد داشت. مقرون به صرفه ترین گزارشات شامل اپل موزیک و اپل تی وی + خواهد بود، در حالی که قیمت مناسب آن نیز اپل آرکید را ارایه می کند. بسته های اپل One نیز وجود دارند که شامل اپل نیوز + و مواردی هستند که حافظه iCloud بیشتری را ارایه می کنند.

علاوه بر این، این شرکت همچنین در حال کار با مجموعه اشتراک با کلاس های آمادگی جسمانی مجازی است که شامل محتوا مربوط به تناسب اندام محور است که توسط امثال نایک و Peloton ارائه می شود. محصولات سخت افزاری اپل مانند آیفون و آیپد بسته به سرویس هایی که قبلا از آنها استفاده می کنند، به کاربران اپل یک پیشنهاد می دهند. طبق گزارش ها، بسته های Apple One به عنوان بخشی از بروزرسانی iOS 14 که اواخر امسال وارد بازار خواهد شد، آغاز می شوند.

نظر شما درباره این راهبرد جدید اپل برای فروش محتوا، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

تا زمانی که ios محدود باشه آیفون مخصوصا توی ایران ارزش خرید نداره.

Farcry

یکی از محدودیت هاش رو میگی؟! همه این سرویس ها مثل اپل موزیک و اپل آرکید و…. و پرداخت ها با نت ایران و با یه گیفت کارت انجام میشه و دیگه مثل گوگل نیست که یا نشه یا به سختی با کلی دنگ و فنگ بشه پرداخت درون برنامه ای داشته باشی. درواقع محدودیت های اپل به جز اون حذف شدن برنامه های ایرانی توی اپ استور که چندین روش برای حلش وجود داره ، به خاطر تفاوت ماهیت سیستم عامل ios نسبت به اندرویده متن باز هست و ربطی به ایران نداره.

Auroro

نصب برنامه فقط از اپ استور. و دانلود کردن از سایت

Farcry

خب برادر من ، من هم دارم میگم این ربطی به ایران نداره که میگی آیفون توی ایران امکانات نداره و……. فیلم یا موزیک یا هرچیز دیگه ای به جز اپ یا بازی (بعضی از اپ ها رو هم میشه توسط سافاری دانلود کرد) توسط سافاری به راحتی قابل دانلود هست و دیگه اون محدودیت های قدیمی وجود نداره.

Auroro

جدا میشه؟
موزیک و اینا چی
از کی اینطور شده

Farcry

توی ios 12 یه جورایی میشد بعضی چیز ها رو دانلود کرد ولی توی ios 13 به صورت کامل و بدون مشکل میشه فایل های pdf موزیک و ویدیو رو دانلود کرد.یه بار با سافاری ipad os کار کنین خودتون متوجه میشید که چرا خیلی ها ipad os رو یه سیستم عامل جدا از ios می‌دونم و یه چیز شبیه مک او اس شده.من خودم خیلی از سافاری آیفون ها خوشم نمیاد ولی سافاری آیپد انقدر حرفه ای و عالیه که توی دنیای تبلت ها و موبایل ها بی رقیه.بدون باز کردن صفحات و با نگه داشتن انگشت میشه پنجره ای از یه صفحه رو دید.اصلا خیلی عالیه تا خودتون کار نکنید متوجه نمی‌شود چی میگم.

Auroro

دقیقا تو ایران. با این نت افتضاح

Milad7

دیگه پول نداریم جای این چیزا خرج کنیم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)