حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری سامسونگ با کارگردانان سینما برای فیلم برداری با گلکسی اس ۲۱ اولترا

استفاده از دوربین گوشی‌های موبایل برای ضبط و فیلم برداری محتواهای سینمایی، موضوع جدیدی نیست. پیش از این شاهد انجام چنین کاری توسط شرکت اپل بوده‌ایم. حالا نیز اخباری در مورد همکاری سامسونگ با کارگردانان سینما برای فیلم برداری محتواهای سینمایی، با استفاده از گلکسی اس ۲۱ اولترا (Galaxy S21 Ultra) به گوش می‌رسد. همانطور که گفته شد این مسئله، موضوع جدیدی نیست. با این حال نمی‌توان این مسئله را انکار کرد که چنین تصمیماتی نشان دهنده اطمینان سامسونگ از کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند خود است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قدرت نمایی دوربین Galaxy S21 Ultra در همکاری سامسونگ با کارگردانان سینما

اخیر شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرده است که همکاری جدید خود را با کارگردانان سینما آغاز خواهد کرد. این کار با هدف نمایش قدرت دوربین‌های توانمند گلکسی اس ۲۱ اولترا خواهد بود. این شرکت قرار است با جو رایت (Joe Wright)، کارگردان بریتانیایی همکاری کند. کارگردانی که با عناوین مهمی چون Pride and Prejudice و Atonement شناخته می‌شود.

همکاری سامسونگ با کارگردانان سینما

همکاری سامسونگ با کارگردانان سینما

این همکاری و کمپین تبلیغاتی با یک فیلم سینمایی جدید به نام Princess & Peppernose به کارگردانی جو رایت آغاز می‌شود. در این فیلم موزیکال، شاهد استفاده از رقص زنده و عروسک گردانی خواهیم بود. همه صحنه‌های این فیلم سینمایی توسط Samsung Galaxy S21 Ultra ضبط شده است. تریلر رسمی این عنوان را می‌توانید در این جا مشاهده کنید.

 

 

فیلمبردار Princess & Peppernose درباره این موضوع می‌گوید: 

برای فیلمبرداری این فیلم ما تصمیم گرفتیم که از لنز عریض‌تری استفاده کنیم. این کاری است که قبلاً هرگز انجام نداده‌ایم. حرکت در نمای نزدیک با همان لنزی که برای عکس های عریض استفاده می‌کردیم، به فیلم  حس و ظاهر بسیار خاصی داده است. این صحنه‌ها به نوعی چشم نواز، زیبا و با کیفیت هستند. چنین کاری ما را به زمانی که با Super8 فیلمبرداری و تصویربرداری می‌کردیم، می‌برد.

سایر فیلم‌هایی که قرار است با استفاده از گلکسی اس ۲۱ اولترا فیلمبرداری شود.

فیلم دیگری که قرار است با استفاده از گلکسی اس ۲۱ اولترا فیلمبرداری شود، عنوان Kids of Paradise به کارگردانی شا مو (Sha Mo) از کشور چین است. این کارگردان با عناوین معروفی همچون Love Will Tear Us Apart و My Huckleberry Friends مشهور است. Sha Mo قرار است از گلکسی اس ۲۱ اولترا برای فیلمبرداری فیلم جدید خود یعنی Kids of Paradise استفاده کند. این فیلم نگاهی شاعرانه به درگیری بین کودکان یک مدرسه کوچک در حومه شهر دارد. Sha Mo برای ضبط این فیلم از Director’s Mode یا همان حالت کارگردان گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا استفاده کرده است. این ویژگی فوق العاده، برای ضبط سه شات مختلف به طور همزمان کاربرد دارد. همچنین این قابلیت یک تجربه فیلمبرداری تقریبا حرفه‌ای را رقم می‌زند.

وب سایت خبری GsmArena گفته است که سامسونگ قصد دارد همکاری خود را با تعداد بیشتری از کارگردانان سینما در سراسر جهان آغاز کند. هدف سامسونگ این است که همچنان قدرت دوربین‌ گوشی‌های هوشمند خود را به نمایش بگذارد. از سوی دیگر، قرار است از هر دو فیلم مذکور یعنی Kids of Paradise و Princess & Peppernose، در جشنواره بین المللی فیلم بوسان که در ماه جاری، در کره جنوبی برگزار می‌شود، رونمایی شوند.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما ساخت محتواهای سینمایی برای نمایش قدرت دوربین گوشی‌های سامسونگ، روش مناسبی است؟ آیا این روش در افزایش فروش محصولات سامسونگ تاثیر خواهد گذاشت؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

گلکسی اس ۲۱ الترا واقعا بهترین کمرافون حال حاضرِ

mehpsa

تیم کوک هم داره با فلاسفه بزرگ جهان برای گسترش فلسفه جدایی انسان از تکنولوژی همکاری میکنه ، البته از همکاری هاشون با محیط زیست هم نباید غافل شد که منجر به حذف سالانه ی بخشی از کارایی گوشی ها میشه،
البته همون طور که میدونید بر خلاف تکنولوژی جابجایی دوربین و نمایشگر لرزه ای و تغییر نام فنآوری های ساخته شده و سیستم عامل پر باگ ،تکنولوژی هایی مثل دوربین زیر نمایشگر و پیروسکوپی و گوشی تاشو و شارژر قوی و باطری پر ظرفیت و شارژر وایرلس معکوس کم ارزش هستند و ارزش تحقیقات ندارند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان