حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت MacBook Pro را با قلم Apple Pencil مشاهده کنید!

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، شایعات، کانسپت، لپ‌تاپ

مک بوک پرو، از شاخص‌ترین مک بوک‌های اپل می‌باشد. به همین صورت، بسیاری از طرفداران اپل منتظر رونمایی رسمی نسل جدید مک بوک پرو هستند. چرا که آن‌ها منتظر ارائه یک لپ تاپ جدید و نوآورانه‌تر از سوی اپل هستند. حال، طراحان Let’sGoDigital باز هم یک طرح مفهومی دیگر را به اشتراک گذاشته‌اند. این طرح، کانسپت MacBook Pro را با قلم Apple Pencil نشان می‌دهد!

کانسپت MacBook Pro با قلم Apple Pencil

مدتی پیش گفتیم که اپل می‌خواهد از MacBook Pro جدید خود در ماه سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی کند. این لپ تاپ، با نمایشگر Mini-LED عرضه خواهد شد.

 

اپل مک بوک پرو با نمایشگر mini-LED را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند

 

تاکنون جزئیات زیادی از مک بوک پروی جدید منتشر نشده است. اما Let’sGoDigital و طراحان آن به تازگی یک کانسپت را از مک بوک پرو منتشر کرده‌اند. هرچند که دقیقاً ذکر نشده است که کانسپت مورد اشاره، مربوط به مک بوک پروی امسال می‌باشد یا خیر. اما در این طرح مفهومی، شاهد وجود پشتیبانی از قلم Apple Pencil و داک مخصوص قرارگیری آن هستیم. بر اساس گزارشات لو رفته، اپل قصد دارد تا در ماه سپتامبر سال جاری میلادی، از محصولات مختلفی پرده برداری کند. سری آیفون ١٣ نیز قرار است در مراسم رسمی اپل طی همین ماه رونمایی شود. به دنبال آن، ممکن است شاهد رونمایی از نسل جدید لپ تاپ‌های مک بوک اپل باشیم. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر به جزئیات لو رفته بپردازیم، طبق این طرح مفهومی از MacBook Pro شاهد پشتیبانی این محصول از قلم Apple Pencil خواهیم بود.

اپل پیش از این، حق اختراع استفاده از قلم Apple Pencil را برای لپ تاپ مک بوک خود ثبت کرده بود. احتمالاً این قلم به صورت جداگانه یا همراه با مک بوک پروی جدید به فروش برسد. به هر حال، این طرح‌ها مفهومی هستند و نمی‌تواند آن‌ها را نهایی دانست. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که منتظر انتشار جزئیات رسمی از سوی اپل و یا منابع موثّق باشید. این طرح، توسط دو طراح Let’sGoDigital به نمایش در آمده است.

طرح مفهومی مک بوک پرو با قلم Apple Pencil

طرح مفهومی مک بوک پرو با قلم Apple Pencil

اما این تصاویر دقیقاً چه چیزی را به ما نشان می‌دهند؟ در وهله اول، می‌توان پشتیبانی نمایشگر مک بوک پروی جدید را از قلم Apple Pencil مشاهده کرد. بنابراین، نمایشگر این مک بوک از نوع لمسی خواهد بود. احتمالاً نقاط حساس به لمس زیادی در نمایشگر این لپ تاپ موجود باشند. چرا که استفاده از قلم Apple Pencil به حساسیت لمسی بالای نیاز دارد. به همین صورت، این اتفاق در مک بوک پرو احتمالاً به حقیقت پیوسته است. پس از آن، به بطن مک بوک پروی جدید و بخش کیبورد آن می‌رویم. در این بخش، می‌توان وجود مجیک بار را مشاهده کرد. با استفاده از Magic Bar، می‌توان به صورت ساده‌تری به بخش‌های مختلف دسترسی پیدا کرد. نوع نمایشگر این مجیک بار، از نوع OLED و لمسی است.

 

تراشه M1X اپل به صورت رسمی برای نسل جدید MacBook Pro تأیید شد

 

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این طرح مفهومی به نمایش در آمده است، وجود داک اپل پنسل است. در این داک، می‌توان قلم Apple Pencil را قرار داد. این داک، از نوع آهنربایی است و می‌توان حتی در هنگام بسته شدن لپ تاپ، اپل پنسل را در آن تعبیه کرد. همچنان خبری از پس زمینه LED برای کلید‌های کیبورد این لپ تاپ نیست. درگاه‌های Type-C و Thunderbolt در این لپ تاپ به کار گرفته شده‌اند. در کل، می‌توان گفت که اگر چنین امکانی در مک بوک پروی جدید فراهم باشد، می‌توان شاهد یک نوآوری جذاب در مک بوک‌ها بود. اما ممکن است اصلاً چنین اتفاقی در مک بوک پروی بعدی رخ ندهد. چرا که تمام این‌ها، بر اساس یک طرح مفهومی هستند.

نظر شما در مورد کانسپت MacBook Pro با Apple Pencil چیست؟ آیا این ایده را می‌پسندید؟ قصد خرید مک بوک پروی جدید را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

عذرخواهم کسی میدونه ترنج‌ها چطور رسیده میشن؟

اگه اشتباه نکنم قبلاً که اینطور بود(حالا شاید جدیداً سیستمش تغییر کرده باشه…)
برای افزایش امتیاز؛ هر شبانه روز(۲۴ ساعت) تا سقف ۲۰ ترنج محدود شده و این ۲۰ ترنج به بازدید از مطالب(یکبار برای هر پست) و ارسال کامنت(چند کامنت در یک پست یا در مطالب مختلف، چه کامنت اصلی و چه گفتگو با کاربران دیگه و ریپلای).
البته لاگین کردن اکانت(یکبار در ۲۴ ساعت) در حالیکه که قبلاً خروج صورت گرفته باشه بهش یک یا دو امتیاز تعلق میگیره که اینم شامل همون ۲۰ ترنج شبانه روزیه.
لایک و دیس لایک فکر نکنم تأثیری داشته باشه‌.
امتیاز
۰ الی ۹۹۹ : ترنج نرسیده
۱۰۰۰ الی ۲۴۹۹ : ترنج رسیده
۲۵۰۰ الی ۶۴۹۹ : ترنج خیلی رسیده
۶۵۰۰ الی ۱۹۹۹۹ : ترنج لاگژری
۲۰۰۰۰ – … : سوپر ترنج

M.Y

یادش بخیر…
یه سوپر ترنج داشتیم که پروندنش

Golden Manfioda

هنوز معلوم نیس که این مک بوک پرو عرضه بشه یا نه ولی اگه بشه که بهتر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️