حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصاویر کامل iQOO Z5x فاش شد، احتمال معرفی تا اواسط پاییز

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار

ماه گذشته، iQOO از گوشی هوشمند iQOO Z5 5G در چین و هند رونمایی کرد. گزارش ها ادعا کرده اند که این شرکت به زودی گوشی دیگری از سری Z به نام iQOO Z5x را معرفی خواهد کرد. اکنون، مشخصات کامل و تصاویر iQOO Z5x در پایگاه داده TENAA مشاهده شده اند.

مشخصات iQOO Z5x فاش شد، ارزان‌ترین گوشی با دیمنسیتی ۹۰۰

یک تلفن هوشمند از شرکت Vivo با شماره مدل V2131A موفق به دریافت تاییدیه TENAA شده است. بر اساس فهرست پایگاه داده IMEI که اخیراً منتشر شده است، می‌توان گفت که این دستگاه ممکن است با نام تجاری iQOO Z5x در بازار چین عرضه شود. این لیست نشان می‌دهد که ابعاد این گوشی ۱۶۳.۹۵ × ۷۵.۳۰ × ۸.۵ میلی متر و وزن آن 169 گرم است. iQOO Z5x مجهز به پنل ۶.۵۸ اینچی TFT با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی اخیر، در پانچ هولی در مرکز قسمت بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است.

در پنل پشتی این دستگاه، یک ماژول دوربین دوگانه دیده می‌شود. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دیگر ۲ مگاپیکسلی. کاربرد دوربین دوم این گوشی هنوز مشخص نیست، ولی با توجه به رزولوشن پایین آن، می‌توان حدس زد که این دوربین برای تشخیص عمق یا گرفتن عکس های ماکرو استفاده می‌شود. این تلفن هوشمند از سیستم عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. تراشه آن، به طور دقیق در این گزارش نیامده است، (هر چند گزارش های قبلی به آن اشاره کرده اند) ، به هر حال ما می‌دانیم که iQOO Z5x به یک تراشه هشت هسته ای 2.4 GHz مجهز خواهد بود. گوشی جدید آیکو، مدتی پیش گواهی 3C چین را دریافت کرده بود؛ این گواهی نشان می‌داد که گوشی مذکور از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

iQOO Z5 5G

با توجه به مشخصات فاش شده iQOO Z5x، این گوشی هوشمند در دو نسخه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌‌شود. از دیگر ویژگی های موجود در این دستگاه می‌توان به وجود درگاه microSD و سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور اشاره کرد.

فهرست کنسول گوگل پلی نشان داد که iQOO Z5x از چیپست دیمنسیتی ۹۰۰ استفاده می‌کند. انتظار می‌رود iQOO Z5x به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی با این تراشه، وارد میدان رقابت شود. به گفته GizmoChina، احتمالاً قیمت این تلفن هوشمند حدود ۱,۰۰۰ یوان است. افشاگر اطلاعات دیگری نیز مدعی شده است که این گوشی تا اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد و در اوایل نوامبر (اواسط آبان) نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. iQOO Z5x اکنون برای پیش خرید و رزرو در وب‌سایت JD.com موجود است.

برخی منابع مدعی هستند که iQOO Z5 نسخه Pro نیز خواهد داشت

 

با توجه به مشخصات فاش شده iQOO Z5x، نظر شما درباره این گوشی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی