حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی منابع مدعی هستند که iQOO Z5 نسخه Pro نیز خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، شایعات

گوشی iQOO Z5 جدیدترین تلفن هوشمند از برند آیکو است. پس از معرفی iQOO Z5 در چین در هفته گذشته، این تلفن چند روز پیش در هند نیز رونمایی شد. این گوشی از اسنپدراگون 778G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. اکنون خبر از آن می‌رسد که iQOO تصمیم گرفته است تا نسخه رده بالا تری از این گوشی، با نام iQOO Z5 Pro را نیز معرفی و عرضه کند.

آیکو سنت شکنی می‌کند! iQOO Z5 Pro در راه است

این اخبار کمی تعجب آور است زیرا سری iQOO Z از می ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۱۳۹۹) نسخه Pro نداشته است. البته iQOO Z3 و iQOO Z1 نیز مدل x نداشتند. اما اکنون گزارش شده است که iQOO Z5x به زودی معرفی خواهد شد. در واقع، فهرستی از این تلفن های هوشمند در وب سایت خرده فروشی چینی Jingdong ظاهر شده است.

اکانتی با نام Arsenal در ویبو که مدعی وجود آیکو Z5 پرو است

اخبار مربوط به iQOO Z5 Pro از فاش کننده اطلاعات چینی با نام Arsenal در Weibo نشأت می‌گیرد. به جز آنکه گوشی هوشمند iQOO Z5 نسخه Pro نیز خواهد داشت، این فاش کننده اطلاعات درباره جزئیات محصول جدید آیکو صحبتی نکرده است. البته حدس و گمان و شایعاتی درباره مشخصات iQOO Z5 Pro  وجود دارد که اکنون به آن خواهیم پرداخت.

آیکو Z5 پرو چه مشخصاتی خواهد داشت؟

به نقل از GizmoChina، مطمئنا آیکو زد ۵ پرو در مقایسه با iQOO Z5 ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت. بنابراین باید شاهد چیپست قوی تری در داخل آن باشیم؛ مانند چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، Dimensity 1100 و یا Dimensity 1200. همچنین می‌توان انتظار ارتقاء در بخش دوربین و شاید حتی صفحه نمایش و پشتیبانی از فناوری شارژ سریعتر از ۴۴ وات را داشت.

آیکو Z5

گوشی هوشمند آیکو زد ۵ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. این تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون 778G است و حداکثر به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز است. در قاب پشتی گوشی، مانند بسیاری از میان رده های بازار، یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق وجود دارد. برای عکس های سلفی و تماس های ویدئویی، نیز باید به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اکتفا کنید. سنسور اثرانگشت این گوشی در لبه کناری آن قرار گرفته و نیرو آن نیز توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود.

تلفن هوشمند iQOO Z5x همچنین دارای صفحه نمایش FHD+ است اما Snapdragon 778G را با تراشه Dimensity 900 5G جایگزین می‌کند. در بخش باتری نیز، این گوشی از فست شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. با توجه به این مشخصات iQOO Z5x باید گوشی رده پایین تری نسبت به نسخه اصلی خود باشد.

گوشی iQOO Z5 با Snapdragon 778G و شارژر ۴۴ واتی رسماً معرفی شد

به نظر شما iQOO Z5 Pro محصول موفقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی