حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ لنوو Yoga 16s با نمایشگر ١۶ اینچی و ویندوز ١١ به زودی معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، لنوو

لنوو در چین فعالیتی جداگانه و متمایز از بازار جهانی دارد. این کمپانی، لپ تاپ‌های مختلفی را در بازه‌های قیمتی مختلف این بازار رونمایی کرده است. جدیدترین لپ تاپ لنوو، Yoga 16s نام دارد. این لپ تاپ، دارای نمایشگری بزرگ است و با زودی معرفی می‌شود. در ادامه، با ما همراه باشید.

همه چیز در مورد لپ تاپ لنوو Yoga 16s

سری Yoga کمپانی لنوو، پر از لپ تاپ‌های نوآورانه است. پیش از این، لپ تاپ لنوو Yoga 5G با Snapdragon 8cx معرفی شده بود.

 

لپتاپ لنوو YOGA 5G با اسنپدراگون 8cx رسماً معرفی شد

 

به گزارش Gizmochina، لنوو پیش از این سری جدید لپ تاپ‌های سری Ideapad را رونمایی کرده است و هم اکنون، نوبت به سری Yoga برای بازار چین رسیده است. لنوو Yoga 16s، جدیدترین عضو این خانواده است. برجسته‌ترین بخش این لپ تاپ، نمایشگر ١۶ اینچی آن با حاشیه‌های باریک است.

به طور دقیق‌تر، باید بگوییم که لنوو این لپ تاپ را در فروشگاه‌ها برای فروش قرار نداده است. بلکه این محصول، تنها توسط لنوو معرفی شده است و فعلاً عرضه شده است. بنابراین، این کمپانی طی روزهای آتی قیمت لپ تاپ خود را اعلام می‌کند. اما به مشخصات آن می‌رسیم. نمایشگر Yoga 16s، قطر ١۶ اینچی دارد و وضوح آن، ٢,۵۶٠×١,۶٠٠ است. این نمایشگر، از محتوای HDR10 پشتیبانی می‌کند و بیشینه نوری آن، به ۵٠٠ نیت می‌رسد. نمایشگر آن نیز گستره رنگی sRGB را تا ١٠٠ درصد پوشش می‌دهد.

لنوو جزئیات زیادتری را از Yoga 16s به اشتراک نگذاشته است. این کمپانی، پیش از این Yoga 13s را با پردازنده Ryzen 5 رونمایی کرده بود. با این اوصاف، ما انتظار داریم که Yoga 16s نیز مجهز به پردازنده مشابهی باشد. همچنین امکان وجود نسخه اینتل نیز وجود دارد.

از مشخصات Yoga 13s، می‌توان به نمایشگر ١٣ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح ٢,۵۶٠×١,۶٠٠ اشاره کرد. پردازنده آن، Ryzen 5 5600U بود. لنوو ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 به همراه ۵١٢ گیگابایت SSD را برای این محصول در نظر گرفته بود. ظرفیت باتری آن، ۵٠ وات ساعت است و از طریق شارژر ۶۵ واتی، قدرت می‌گیرد. فناوری Dolby Atmos و اسپیکر استریو در این لپ تاپ حضور دارند. وای فای ۶، درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون نیز در آن موجود هستند. ویژگی تشخیص چهره Windows Hello نیز قابل استفاده در آن است. در کل، انتظار می‌رود که Yoga 16s در موارد زیادی مشابه این لپ تاپ باشد. این لپ تاپ، به صورت پیش فرض دارای ویندوز ١١ خواهد بود.

نظر شما در مورد لپ تاپ لنوو Yoga 16s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

برند اول لپتاپ👌
اینقدر سبد محصولاتش متنوع ست که تو رده های مختلف کیفی و قیمتی ، گزینه های رقابتی داره…
زبان طراحیشون فوق العاده ست و خیلی قبولش دارم👏
از طرفی با الجی ، سامسونگ و BOE هم رابطه ی نزدیکی داره…
اگه بخوام لنوو رو تشبیه کنم به برندهای موبایلی ؛ میشه اینطور گفت: هواویه قبل از تحریم(زمانی که با اختلاف رتبه یکه چین بود) و ویووعه الانه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️