حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لپ‌تاپ، لنوو

لنوو، یک تولید کننده بزرگ لپ تاپ است. مشخصاً سهم بسیار زیادی از لپ تاپ‌های فروخته شده در بازار، متعلق به این برند با سابقه هستند. فعالیت لنوو نیز در این بازار نسبتاً منظم است. در جدیدترین خبر از لپ تاپ‌های جدید لنوو، لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition رسماً معرفی شده است. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت این محصول می‌پردازیم.

مشخصات فنی و برچسب قیمتی لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition

لنوو اوایل امسال، از لپ تاپ Xiaoxin Air 14 Plus Ryzen Edition نیز رونمایی کرده بود. از نام گذاری‌های عجیب و گیج کننده لنوو که بگذریم، این لپ تاپ دارای پردازنده مرکزی Ryzen 5 5600U بود.

 

لپتاپ لنوو Air 15 Ryzen Edition همراه با Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Ryzen Edition معرفی شد

 

به گفته Gizmochina، امروز رسماً لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition رونمایی شده است. لنوو این لپ تاپ را در حال حاضر وارد بازار چین کرده است. این لپ تاپ، عضوی جدید از خانواده Xiaoxin لنوو می‌باشد. این لپ تاپ، دارای پردازنده مرکزی Intel می‌باشد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در آن نیز متعلق به Nvidia می‌باشد.

همان طور که گفتیم، پیش از این لپ تاپ Xiaoxin Air 14 Plus Ryzen Edition با پردازنده مرکزی Ryzen 5 5600U رونمایی شده بود. اما در نسل جدید لپ تاپ Xiaoxin Air 14 Plus، این اتفاق رخ نداده است. بلکه این بار، شاهد استفاده از پردازنده مرکزی اینتل هستیم. قلب تپنده این لپ تاپ، پردازنده مرکزی Core-i5 1155G7 می‌باشد. در کنار این پردازنده مرکزی، از پردازنده گرافیکی یکپارچه MX450 انویدیا نیز استفاده شده است. در بخش حافظه، لپ تاپ Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition دارای ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 می‌باشد. ۵١٢ گیگابایت حافظه SSD نیز برای این محصول تازه وارد در نظر گرفته شده است.

اما این لپ تاپ، همچنان ویژگی‌های دیگری نیز دارد. Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition مجهز به نمایشگری ١۴ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 2.2K و نسبت تصویر ١۶:١٠ است. نمایشگر لپ تاپ جدید لنوو از بیشینه نوری ٣٠٠ نیتی، پشتیبانی ١٠٠ درصدی طیف رنگی sRGB و فیلتر نور آبی برخوردار است. یکی از نقاط قوت این لپ تاپ، شارژر ١٠٠ واتی است. این شارژر، از درگاه Type-C برای شارژ کردن استفاده می‌کند. درگاه‌های HDMI و Type-A نیز در این بین موجود هستند. در نهایت، برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ، ۵,۴٩٩ یوان (معادل ٨۴۵ دلار آمریکا) می‌باشد.

نظر شما در مورد مشخصات و ارزش خرید این لپ تاپ جدید چیست؟ آیا لپ تاپ Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition برای شما گزینه جذابی محسوب می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️