حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021 با ویندوز ١١ و نمایشگر ٩٠ هرتزی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لنوو

لنوو بالأخره با یک غافلگیری جذاب بازگشته است. این کمپانی که یکی از بازیگران اصلی حوزه لپ تاپ است، از لپ تاپ جدید خود رونمایی کرده است. لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021 به عنوان اولین لپ تاپ این کمپانی با ویندوز ١١ رونمایی شده است. در ادامه، به جزئیات رسمی این لپ تاپ می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021

لنوو لپ تاپ‌های سری Xiaoxin خود را روانه بازار چین می‌کند. از آخرین لپ تاپ‌های این سری، می‌توان از Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition نام برد.

 

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 Plus 2021 Core Edition معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، نسخه ٢٠٢١ لپ تاپ Xiaoxin Pro 14 رونمایی شده است. این لپ تاپ، در دو نسخه با پردازنده اینتل یا AMD و با ویندوز ١١ پیش فرض به فروش می‌رسد. جدا از تفاوت میان پردازنده‌های این لپ تاپ، میان نسخه‌های مختلف آن اختلاف کمی برقرار است. این لپ تاپ تازه وارد، مجهز به نمایشگر ١۴ اینچی با وضوح 2.8K و رفرش ریت ٩٠ هرتز است. از دیگر مشخصات این نمایشگر، می‌توان به بیشینه نوری ۴٠٠ نیتی، نسبت تصویر ١۶:١٠ و پوشش ١٠٠ درصدی طیف رنگی sRGB اشاره کرد. ویژگی DC Dimming نیز در آن موجود است. گواهی مربوط به حالت محافظت از چشم به نمایشگر این لپ تاپ اعطا شده است. لنوو موفق به کسب تأییدیه Dolby Atmos و Dolby Vision برای لپ تاپ جدید خود شده است.

لنوو در بطن این لپ تاپ، باتری با ظرفیت ۶١ وات ساعت را قرار داده است. یک شارژر با فناوری PD و توان ۶۵ واتی نیز همراه با Xiaoxin Pro 14 2021 به دست کاربران می‌رسد. درگاه‌های Type-A 3.2 و جک ٣.۵ میلی متری هدفون و Thunderbolt 4 در این لپ تاپ تعبیه شده‌اند. وای فای ۶ نیز در آن حضور دارد. شایان ذکر است که نسخه اینتل این لپ تاپ، با پردازنده Core-i5 نسل ١١ روانه بازار می‌شود. لنوو ۵١٢ گیگابایت حافظه SSD و ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ را برای Xiaoxin Pro 14 جدید در نظر گرفته است.

از سوی دیگر، دو نسخه Ryzen این لپ تاپ نیز موجود خواهند بود. یکی از آن‌ها، مجهز به Ryzen 5 5600H است که با Core-i5 نسل یازدهم مقایسه می‌شود. اما نسخه Ryzen 7 5800H، بیشترین قدرت را در این بین دارد. حافظه رم نسخه Ryzen 7، از نوع DDR4 3200MHZ می‌باشد. علاوه بر این‌ها، نسخه Ryzen 7 از شارژر ١٠٠ واتی پشتیبانی می‌کند. وزن و ضخامت این لپ تاپ‌ها، ١.۴ کیلوگرم و ١۴.۶ میلی متر است. فروش این لپ تاپ‌ها، از ١٣ مهر در چین آغاز می‌شود. قیمت نسخه‌های مختلف لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro 14 2021 ، به شرح زیر است.

– نسخه Ryzen 5: قیمت ۴,٩۹٩ یونانی (معادل ٧٧٠ دلار آمریکا)

– نسخه Ryzen 7: قیمت ۵,٣٩٩ یوانی (معادل ٨٣۵ دلار آمریکا)

– نسخه Core-i5 11320H: قیمت ۵,٢٩٩ یوانی (معادل ٨٢٠ دلار آمریکا)

آیا شما این لپ تاپ‌ها را می‌پسندید؟ کدام نسخه برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️