حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه گلکسی S22 Ultra، طراحی نهایی آن را تأیید می‌کند

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال تدارک دیدن یک مراسم Unpacked برای سال آینده است. در این مراسم، شاهد رونمایی از گوشی‌های سری Galaxy S22 خواهیم بود. پیش از این طراحی گوشی پرچمدار سامسونگ، یعنی Galaxy S22 Ultra در رندرها فاش شده بود. اما این بار، نمونه اولیه گلکسی S22 Ultra طراحی آن را تأیید می‌کند.

نمونه اولیه گلکسی S22 Ultra در تصاویر لو رفته مشاهده شد

پیش از این ما در ترنجی نگاهی به تصاویر فاش شده از نمونه اولیه گوشی Galaxy S22 داشتیم.

 

نمونه اولیه سامسونگ Galaxy S22، جزئیاتی را از این گوشی به ما نشان می‌دهد

 

اما پس از آن، نوبت به Galaxy S22 Ultra رسیده است. بر اساس گزارش GizChina، قالب و نمونه اولیه فلزی از گوشی گلکسی S22 Ultra در تصاویر جدیدی فاش شده است. این عکس‌ها، در فضای مجازی پخش شده‌اند. گلکسی اس ٢٢ اولترا، مدت زیادی است که با شایعات محاصره شده است. همچنین به تازگی چند شایعه و اطلاعات فاش شده موثّق از این گوشی به اشتراک گذاشته شده‌اند. ما پیش از این، نگاهی به رندرها و تصاویر قاب گلکسی اس ٢٢ اولترا داشتیم. این تصاویر، طراحی کلی پرچمدار بعدی سامسونگ را به ما نشان دادند. همچنین رندرهایی از Galaxy S22 و Galaxy S22 Plus منتشر شده است.

 

تصاویر قاب سامسونگ Galaxy S22 Ultra منتشر شد؛ نام این گوشی، قطعی است!

 

در برخی از گزارشات، عنوان شده است که Galaxy S22 Plus ممکن است Galaxy S22 Pro نام داشته باشد. اما این بار، یک سری تصویر از نمونه اولیه Galaxy S22 Ultra در حال انتشار هستند. این نمونه اولیه، توسط برخی از افشاگران به تصویر در آمده است. این واحد ساختگی، شباهت زیادی با رندرهای منتشر شده از گلکسی اس ٢٢ اولترا دارد. مانند آن رندرها، طراحی این گوشی بسیار شبیه به Galaxy Note 20 Ultra است. بر اساس بسیاری از شایعات، این دستگاه در واقع جایگزین گلکسی نوت ٢٢ اولترا محسوب می‌شود.

در اوایل ماه جاری، گزارش شده بود که سامسونگ Galaxy S22 Ultra به زودی رونمایی می‌شود و خبری از Galaxy Note 22 Ultra نخواهد بود. با این حال، طراحی مشابه به Galaxy Note 20 Ultra در گلکسی اس ٢٢ اولترا، تنها حاکی از یک چیز است: ادغام سری Galaxy S با سری Galaxy Note! بر اساس اطلاعات لو رفته، گلکسی اس ٢٢ اولترا دارای ماژول دوربینی با شکل P در قاب پشتی خواهد بود. به احتمال زیاد، این ماژول میزبان چهار دوربین مختلف است.

گذشته از این‌ها، در شایعات تأیید شده است که گلکسی اس ٢٢ اولترا بهره مند از جایگاه مخصوص قرارگیری S-Pen خواهد بود. شایان ذکر است که گلکسی اس ٢٢ اولترا احتمالاً امسال نور روز را نمی‌بیند. بنابراین، باید اوایل سال آینده منتظر آن باشیم. هرچند که در برخی از گزارشات، ادعا شده است که این دستگاه پیش از پایان سال پا به عرصه وجود می‌گذارد.

بنابر رندرهای قبلی که از Galaxy S22 Ultra منتشر شده است، این دستگاه دارای چهار گوشه تیز مانند Galaxy Note 20 Ultra خواهد بود. طراحی شاسی این گوشی، مشابه سری Galaxy Note است. نمایشگر این گوشی، ۶.٨ اینچی است و پنلی از نوع Dynamic AMOLED 2X با وضوح +QHD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی را دارا خواهد بود. بسته به بازار هدف، این گوشی به تراشه Snapdragon 898 یا Exynos 2200 تجهیز می‌شود.

بر اساس تأیید رسمی سامسونگ، تراشه Exynos 2200 از پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 استفاده خواهد کرد. ظاهراً سامسونگ قصد استفاده از سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی را ندارد. بنابراین، کره‌ای‌ها به دنبال استفاده از سنسور ١٠٨ مگاپیکسلی پیشرفته‌تر می‌روند. باتری این دستگاه نیز ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. یک شارژر با توان ۴۵ یا ۶۵ واتی نیز برای آن در نظر گرفته می‌شود.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید این طراحی برای Galaxy S22 Ultra، جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اوووف چی بشه
فکر کن از اون طرف هم جایگاه Spen هم کنارش باشه و حاشیه های بالا و پایین و تخت چه شاهکاری بشه فقط اگه جای قلم باشه اونوقت باید سامسونگ قید باتری با ظرفیت بالا رو بزنه و به ۴۵۰۰ اکتفا کنه.

xZMDZx

ازون طراحی ها میشه ک در نگاه اول زشته ولی به مرور عادی و حتی زیبا به نطر میرسه مثه ایفون ۱۱ پرو ، ولی این طراحی پسرفته نسبت به ماژول دوربین نسل قبل ولی برای عدم کاهش ظرفیت باتری منطقیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️