حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب سامسونگ Galaxy S22 Ultra منتشر شد؛ نام این گوشی، قطعی است!

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

سامسونگ طی چند ماه آینده، از نسل جدید پرچمداران خود رونمایی خواهد کرد. اما پیش از معرفی رسمی پرچمداران جدید سامسونگ، تصاویر قاب سامسونگ Galaxy S22 Ultra لو رفته‌اند. این تصاویر، طراحی قاب این دستگاه و نام قطعی آن را به ما نشان می‌دهند.

تصاویر قاب Galaxy S22 Ultra را ببینید!

رندر گلکسی اس ٢٢ اولترا را چندی پیش با شما به اشتراک گذاشته بودیم که از جزئیات جذابی برخوردار بود.

 

رندر Galaxy S22 Ultra سامسونگ را با جایگاه اختصاصی S-Pen و طراحی شاسی سری Galaxy Note تماشا کنید!

 

به نقل از Sammobile، سامسونگ ممکن است گوشی‌های پرچمدار جدید خود را حوالی دی یا بهمن امسال رونمایی کند. با این حال، پیش از رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ، بسیاری از اطلاعات کلیدی آن‌ها فاش شده است. در این بین، شایعاتی وجود داشتند که به ما از جایگزینی نام Galaxy S22 Ultra با Galaxy Note 22 Ultra به دلیل وجود جایگاه اختصاصی S-Pen خبر می‌دادند. با این حال، به نظر می‌رسد که چنین خبری نیست.

طبق گفته‌های Ice Universe، گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ، Galaxy Note 22 Ultra نام نخواهد گرفت. نام این دستگاه، Galaxy S22 Ultra خواهد بود. این گوشی، دارای جایگاه اختصاصی قلم S-Pen خواهد بود. اما سامسونگ نام این دستگاه را به چیز دیگری تغییر نخواهد داد. اما در این تصاویر، چه جزئیاتی به چشم می‌خورند؟

اولین نکته، مربوط به قاب پشتی این دستگاه است. تصاویر قاب سامسونگ Galaxy S22 Ultra، به ما همان طراحی کلی موجود در رندر را نشان می‌دهند. این طراحی، به صورت P شکل و یا شکل عدد ١١ خواهد بود. اما در کل، به نظر می‌رسد که شکل کلی ماژول دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ این چنین باشد. طراحی شاسی Galaxy S22 Ultra، بیش از پیش مشابه گوشی‌های سری Galaxy Note شده است. در قاب جلویی نیز حفره نمایشگر میزبانی دوربین سلفی تکی را بر عهده دارد. در کل، قاب سامسونگ Galaxy S22 Ultra به ما نشان می‌دهد که ممکن است شایعات اخیر، درست باشند.

توجه داشته باشید که این تصاویر، ممکن است صحت کاملی نداشته باشند. بنابراین، بهتر است که فعلاً منتظر انتشار اخبار تکمیلی و قابل استنادتری باشیم.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ آیا شما نکته دیگری را در آن‌‌ها مشاهده می‌کنید؟ موافق ادغام سری Galaxy Note با Galaxy S هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

طراحی قشنگی داره اگه دقیقا همین باشه و دست کاریش نکنه ، طراحی صفحه هم مثل نوت ۲۰ الترا کم حاشیه باشه خیلی خوبه .

Faez

واقعا طراحی بدی هست مخصوصا طراحی ماژول دوربین (نظر شخصی خودمه به شما ربطی نداره:)

صفحه تقریبا بدون حاشیه
بالا و پایین تخت
آخ گلبمممم…..🤤🤤🤤🤤

s.h

طرتحی جلو و مستطیلیش که عالیه ولی ماژول دوربین خیلی ضعیفتر از s21 ultra طراحی شده که فک میکنم بخاطر اینه که میخواستن تا جایی که میشه دوربین رو فشرده کنن که بتونن بدون کاهش ظرفیت باتری ، spen رو جا بدن که در نهایت نتونستن مثل s21u درش بیارن . امیدوارم نسل بعدیش طراحی دوباره تغییر بکنه به سمت s21 ultra . الان پشتش بیشتر شبیه نوت ۱۰ شده در کل طراحی بدی نیست ولی در حد نسل قبل هم نیس

Auroro

مطمئنی ماژول دوربینش صعیف تر شده؟ کجا بهش اشاره شده؟؟؟

Auroro

فکر کنم تصمیم خیلی خوبی باشه در مورد تلفیق نوت و سری اس!
سامسونگ معمولا سری اس رو معرفی میکرد و در سری نوت مشکلات رایج سری اس رو برطرف میکرد و رو این سری رو با شکل زیباتر و امکانات بیشتر معرفی میکرد تا رسید به نوت ۲۰، فکر میکنم ترکیب اینا گوشی ای زیبا و قدرتمند و کامل میسازه و قصد سامسونگ هم همین باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️