حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه سامسونگ Galaxy S22، جزئیاتی را از این گوشی به ما نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ طی چند ماه آینده، از گوشی‌های سری Galaxy S22 خود با سه عضو مختلف رونمایی خواهد کرد. ما شاهد درز اطلاعات زیادی از گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ، پیش از رونمایی رسمی آن‌ها بوده‌ایم. در ادامه این درز اطلاعات، تصاویر نمونه اولیه سامسونگ Galaxy S22 منتشر شده است.

تصاویر نمونه اولیه سامسونگ Galaxy S22 را به صورت یک قاب آلومینیومی ببینید!

رندرهای Galaxy S22 را پیش از این با شما و در ترنجی، به اشتراک گذاشته بودیم.

 

رندر های گلکسی S22 را ببینید؛ یک پرچمدار جمع و جور

 

اما به گزارش Sammobile، جزئیات تازه‌ای از این دستگاه فاش شده است. اخیراً پرده جدیدی از اطلاعات فاش شده Galaxy S22 برداشته شده است. این اطلاعات، مربوط به CoverPigtou هستند که البته، هم اکنون حذف شده‌اند. بر اساس ویدئویی که منتشر شده است، نمونه اولیه سامسونگ Galaxy S22 که یه قاب آلومینیومی شکل است، به نمایش در می‌آید. جرئیات موجود در این گوشی، قابل مشاهده هستند.

همین چند روز پیش بود که رندرهای مربوط به هر سه عضو سری Galaxy S22 منتشر شدند. صادقانه، این رندرها بیشتر از یک تکه آلومینیوم با منبع نامشخص، قابل استناد و جذاب هستند. همچنین با توجه به عدم وجود گلکسی اس ٢١ در تصاویر این نمونه اولیه، نمی‌توان گفت که دقیقاً چه تغییراتی در ابعاد این گوشی ایجاد شده است.

بر اساس شایعات موثّق، گوشی Galaxy S22 با نمایشگر ۶.٠۶ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X روانه بازار می‌شود. این در حالی است که قطر نمایشگر گلکسی اس ٢١، حدود ۶.٢ اینچ بوده است. بنابراین، سامسونگ ابعاد نمایشگر این گوشی را برای رقابت با iPhone 13 Mini کاهش داده است. در این تصاویر نمونه اولیه سامسونگ Galaxy S22، طراحی قاب پشتی دستگاه نیز نمایش داده شده است. ما بر اساس این تصویر، به یک نتیجه می‌رسیم: شباهت طراحی قاب پشتی با نسل قبل! هرچند گفتنی است که Galaxy S22 Plus نیز چنین وضعیتی خواهد‌ داشت.

خب، این موضوع شاید از خیلی جهات بد نباشد. طراحی قاب پشتی و ماژول دوربین این دو دستگاه، در بین دیگر گوشی‌ها منحصر به فرد است. استفاده از ماژول دوربین فلزی برای افزایش مقاومت، یکی از بهترین سبک طراحی‌هایی است که سامسونگ تا به امروز در گوشی‌های خود ارائه کرده است. بنابراین، بستگی به سلیقه شما دارد که از طراحی Galaxy S22 استقبال کنید یا خیر. در نهایت، باید منتظر انتشار اخبار رسمی و تکمیلی باشیم تا ببینیم که سامسونگ چگونه گوشی‌های پرچمدار جدید خود را روانه بازار می‌کند.

نظر شما در مورد تصاویر این نمونه اولیه از Galaxy S22 چیست؟ آیا فکر می‌کنید که استفاده از این سبک طراحی، هوشمندانه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️