حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایکس باکس سری X باب اسفنجی به همراه کنترلر مخصوص معرفی شد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایکس باکس، مایکروسافت

ایکس باکس، کنسول بازی محبوب مایکروسافت است. برای نسل نهم، مایکروسافت تا به حال دو کنسول بازی را معرفی کرده است. ایکس باکس سری X، پرچمدار کنونی کنسول‌های بازی مایکروسافت است. اما اکنون، زمان آن فرا رسیده است تا با ایکس باکس سری X باب اسفنجی دیداری داشته باشیم!

ایکس باکس سری X باب اسفنجی

چندی پیش، تولد ٢٠ سالگی ایکس باکس بود و به همین مناسبت، کنترلر و هدست مخصوص این تولد معرفی شدند.

 

تولد ٢٠ سالگی Xbox مبارک🎂: با هدست و کنترلر مخصوص این تولد آشنا شوید!

 

به گزارش Gizmochina، جدیدترین نسخه از ایکس باکس سری X، دارای طراحی با شکل شخصیت کارتونی محبوب باب اسفنجی است! کنترلرهای مخصوص این نسخه نیز در دسترس قرار گرفته‌اند. نسخه‌های جدید ایکس باکس با همکاری Nickelodeon All Star Brawl طراحی شده‌اند. این بازی، یک عنوان با همراهی شخصیت‌هایی از باب اسفنجی، افسانه کورا، لاک‌پشت‌های نینجا و دیگر شخصیت‌های کارتونی محبوب ساخته شده است.

اما اکنون، اجازه بدهید تا این نسخه از ایکس باکس سری X را تماشا کنیم! این نسخه، به صورت محدودی تولید شده است. در واقع، این محصول برای فروش نیست و با قرعه کشی به برندگان اهدا می‌شود. برای شرکت در قرعه کشی این کنسول بازی، طرفداران می‌بایست تا ١١ روز آینده، توییت مربوطه ایکس باکس را ریتوییت کنند. هنوز اعلام نشده است که چند واحد از این کنسول قرار است به قرعه کشی گذاشته شود. اما این اطلاعات، با نزدیک شدن به دوره اختتامیه رقابت، در دسترس قرار خواهند گرفت.

ایکس باکس سری X طرح لاک‌پشت‌های نینجا

ایکس باکس سری X طرح لاک‌پشت‌های نینجا

اما جدا از هر چیز، به نظر می‌رسد که این طراحی از باب اسفنجی و پیاده سازی آن بر روی Xbox Series X، هم خوانی جذابی داشته باشد. زیرا گویا این خود باب اسفنجی است! ایکس باکس با این کار، می‌تواند طرفداران انیمیشن‌های مختلف را به خود جذب کند. همچنین بازی جدید Nicolodeon، به زودی جذاب‌تر خواهد شد. زیرا شخصیت‌های فرانچایز‌های مختلف قرار است به آن اضافه شوند.

نظر شما در مورد این نسخه از Xbox Series X چیست؟ آیا این طرح را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️