حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کفش Xbox 360 مایکروسافت توسط آدیداس معرفی شد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایکس باکس، مایکروسافت

کنسول بازی ایکس باکس، یکی از شاخه‌های اصلی فعالیت مایکروسافت است. ایکس باکس سال‌های زیادی است که در میان کاربران حضور دارد. کفش Xbox 360 مایکروسافت، اخیراً از سوی آدیداس معرفی شده است. در ادامه، نگاهی به این کفش Xbox 360 و جزئیات آن داریم.

کفش Xbox 360 مایکروسافت به مناسب تولد بیست سالگی ایکس باکس معرفی شد

مدتی پیش، جشن تولد بیست سالگی Xbox بود و مایکروسافت نیز محصولات ویژه خود را معرفی کرد.

 

تولد ٢٠ سالگی Xbox مبارک🎂: با هدست و کنترلر مخصوص این تولد آشنا شوید!

 

به نقل از TheVerge، مایکروسافت همچنان در حال ادامه دادن جشن تولد بیست سالگی Xbox است. به همین ترتیب، کفش ورزشی جدید آدیداس با عنوان Xbox 360 Forum Mid رسماً معرفی شده است. همان طور که از نام این کفش پیداست، طراحی آن از دومین کنسول بازی مایکروسافت الهام گرفته شده است. این طراحی Xbox 360، از اولین همکاری ایکس باکس و آدیداس نشأت می‌گیرد. این همکاری، از اواخر سال میلادی گذشته شکل گرفته بود.

کفش Xbox 360 Forum Mid، با طرح‌های رنگی سبز و سفید و نقره‌ای ترکیب شده است. این طراحی، شباهت زیادی به کنسول Xbox 360 در سال ٢٠٠۵ میلادی دارد. به عنوان مثال، بندهای این کفش با جایگاه دیسک این کنسول بازی تزئین شده است. دریچه خنک کننده هوا و لوگوی ایکس باکس نیز در کناره‌ها قرار گرفته است.

حتی پاشنه این کفش مشابه درگاه کارت حافظه طراحی شده است. این کفش، با بندهای قرمز، زرد، سبز و آبی با الگو گیری از دکمه‌های X, B, A و Y عرضه می‌شود. اما این تمام ماجرا نیست. مایکروسافت و آدیداس می‌گویند که مدل سوم این کفش با طراحی مشابه ایکس باکس سری X، در تاریخ ٢۴ آبان ١۴٠٠ از راه می‌رسد! این پایانی بر جشن تولد ٢٠ سالگی ایکس باکس و سه گانه کفش‌های ایکس باکس خواهد بود.

بر خلاف نسخه اول این کفش، نسخه Xbox 360 به طور عمومی قابل خریداری خواهد بود. این کفش را می‌توانید هم اکنون در ایالات متحده آمریکا خریداری کنید. هنوز صحبتی از قیمت این کفش نشده است. اما احتمالاً شاهد وجود تقاضایی مانند دیگر محصولات جنجالی ایکس باکس مانند Mini Fridge برای این کفش Xbox 360 مایکروسافت خواهیم بود.

نظر شما در مورد این کفش الهام گرفته شده از Xbox 360 چیست؟ آیا شما به طراحی آن علاقه مند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️