حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو با نمایشگر اولد مستحکم، روشنایی بالا و رفرش ریت متغیر حوالی ۲۴-۲۰۲۳ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

به گزارش نشریه کره‌ای The Elec، ال جی دیسپلی توسعه یک پنل اولد را برای مدل 12.9 اینچی آیپد پرو آغاز کرده است که از روشنایی، طول عمر و دوام بیشتری نسبت به نمایشگر های فعلی برخوردار است. تبلت جدید اپل همچنین برای عرضه در یکی از سال‌های ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

عرضه آیپد پرو با نمایشگر اولد تا سال ۲۰۲۴

Elec اخیراً گزارش داده است که اپل درحال آماده‌سازی برای عرضه دو مدل جدید iPad Pro با نمایشگرهای LTPO OLED کم‌مصرف در سال 2023 یا 2024 است. مدل‌های جدید می‌توانند ProMotion بهبودیافته با طیف وسیع‌تری از نرخ نوسازی را ارائه کنند.

علاوه‌بر این گزارش، The Elec اکنون ادعا می‌کند که LG Display درحال برنامه‌ریزی برای تولید صفحه‌نمایش 12.9 اینچی OLED برای آیپد بین سال‌های 2023 تا 2024 است. انتظار می‌رود که سامسونگ نیز برای تهیه پنل‌های OLED اپل تا آن زمان آماده شود؛ چراکه پیش‌تر گفته می‌شد که همکاری سامسونگ و اپل برای توسعه پنل اولد آیپد ایر آینده، به بن‌بست رسیده است.

طبق گزارشات، LG Display قصد دارد با استفاده از فناوری LTPO TFT، پنل OLED را تا دو برابر روشن‌تر کرده و عمر نمایشگر خود را تا چهار برابر افزایش دهد. ازآنجایی‌که کاربران، آیپد را به‌مدت طولانی‌تری نسبت به آیفون استفاده می‌کنند، طول عمر و دوام آن از اهداف مهم صفحه‌نمایش است.

آیپد پرو با نمایشگر اولد

آیپد پرو با نمایشگر اولد

انتظار می‌رود که اپل در این نمایشگرها، از نسل ششم پنل‌های بکار رفته در مدل‌های آیفون ۱۳ پرو استفاده کند که از فناوری LTPO برای رفرش ریت متغیر تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. این می‌تواند طیف وسیع‌تری از رفرش ریت بین 10Hz تا 120Hz را مهیا کند.

در یادداشت اخیر سرمایه‌گذاران TF International Securities، تحلیلگر اپل، مینگ چی کو، بیان کرده که اپل برنامه‌های خود را برای عرضه iPad Air با صفحه‌نمایش OLED در سال 2022 کنار گذاشته است و درحال‌حاضر منابع متعددی، عرضه آیپد ایر جدید را برای بازه زمانی 2023 یا بعد از آن اعلام کرده‌اند.

طبق گزارش قبلی، اپل درحال برنامه‌ریزی برای عرضه آیپدهای 11 و 12.9 اینچی است که از پنل‌های OLED استفاده می‌کنند. به‌نظر می‌رسد که آیپد پرو و نه آیپد ایر، درحال‌حاضر تمرکز اصلی اپل برای ارائه اولین تبلت‌های خود با نمایشگرهای OLED است. با این اوصاف، این گزارش خاطرنشان می‌کند که اپل به‌دلیل قیمت و حجم عرضه، همچنان می‌تواند از فناوری اولد در آیپد ایر آینده خود استفاده کند.

اپل قصد فراگیری تجربه استفاده افقی از آیپد پرو آینده خود را دارد

نظر شما راجع‌به عرضه آیپد پرو با نمایشگر اولد بهبودیافته با مشخصات جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

هر وقت اسم الجی در وسط باشه بایستی منتظر کیفیت و نوآوری و خلاصه هر چی که خوبه باشیم . اما دیگه از این به بعد لوازم خانگی الجی در ایران فعالیتی نخواهد داشت .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی