حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ سری شیائومی Mi 11 نسخه بتا، سبب خراب شدن گوشی می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، شیائومی، مشکلات

شیائومی یکی از اولین برندهایی است که برای ارائه نسخه بتای آپدیت اندروید ١٢ برای گوشی‌های خود، پیش قدم شده است. همان طور که احتمالاً می‌دانید آپدیت اندروید ١٢ سری شیائومی Mi 11 به تازگی منتشر شده است. اما باید بگوییم که ظاهراً این به روزرسانی، سبب خراب شدن برخی از مدل‌ها شده است!

آپدیت اندروید ١٢ سری شیائومی Mi 11 سبب خرابی برخی از مدل‌ها شده است

همین دو روز پیش بود که مدیر اجرایی شیائومی طی اظهارات خود، گفت که رابط کاربری MIUI بر پایه اندروید ١٢ بتا مشکلات زیادی دارد.

 

مدیر اجرایی شیائومی معتقد است که MIUI بر پایه اندروید ۱۲، مشکلات زیادی دارد

 

به نقل از Gizmochina، شیائومی چند روز پیش، آپدیت اندروید ١٢ سری شیائومی Mi 11 را رسماً برای داوطلبان این فاز، منتشر کرد. این آخرین نسخه از بتای اندروید ١٢ است و نزدیک‌ترین تجربه را به نسخه نهایی دارد. اما با استناد به گزارشات جدید، این به روزرسانی عاری از مشکلات نیست و ممکن است سبب خراب شدن برخی از گوشی‌ها شود. این گزارشات، یه دست Xiaomiui رسیده‌اند. در میان بازخورد کاربرانی که آپدیت اندروید ١١ سری شیائومی Mi 11 را نصب کرده‌اند، گزارشاتی از خراب شدن شیائومی Mi 11، می ١١ اولترا و Mi 11i به چشم می‌خورد. این خرابی، می‌تواند گوشی شما را به یک پاره آجر تبدیل کند!

فعلاً مشخص نیست که راه نجات مشخصی از بریک شدن در این به روزرسانی وجود دارد یا خیر. آپدیت مربوطه برای گوشی‌های شیائومی می ١١، می ١١ اولترا و Mi 11i، به ترتیب با نسخه فریمورهای 12.5.1.0.SKBMIXM و 12.5.1.0.SKAMIXM و 12.5.1.0.SKKMIXM این به روزرسانی را دریافت کرده‌اند. در هر صورت، شیائومی همواره به کاربران خود یادآوری می‌کند که پیش از شرکت در این فازهای آپدیت بتا، از اطلاعات ضروری خود پشتیبان گیری کنند تا در صورت وقوع هر حادثه، از دست نروند.

اما به هر حال، مشکل خراب شدن گوشی‌ها پس از نصب به روزرسانی جدید عجیب است. چرا که شیائومی می‌گوید رابط کاربری MIUI را به صورت پایدار را به همراه اندروید ١٢ ارائه کرده است. اما علی رغم ادعاهای شیائومی، این به روزرسانی چندان هم عملکرد پایداری ندارد. علاوه بر این، وانگ هوا، مدیر اجرایی شیائومی نیز اشاره کرده بود که به روزرسانی بتای اندروید ١٢ برای گوشی‌های شیائومی، بی نقص نیست.

بنابراین، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که فعلاً در این فاز بتا شرکت نکنید. در نتیجه، بهتر است تا منتظر بمانید که یک آپدیت جدید با مشکلات کم‌تر و بهینگی بیشتر ارائه شود. اما اگر به. مشکل خوردید، نگران نباشید. در صورتی که پس از این به روزرسانی به مشکل خورده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا به نزدیک‌ترین مرکز خدمات مراجعه کنید. گوشی خراب شده، احتمالاً بازیابی می‌شود. اما به قیمت از دست رفتن اطلاعات!

نظر شما در مورد این مشکل چیست؟ آیا چنین واقعه‌ای طبیعی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

بزرگترین ترین مشکل شیائومی رابط کاربریش هست ، این مشکل هم معمولا رفع میشه توی آپدیت پایدارش .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️