حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر اجرایی شیائومی معتقد است که MIUI بر پایه اندروید ۱۲، مشکلات زیادی دارد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، شیائومی

دیروز در اقدامی عجیب اندروید ۱۲ بدون آنکه برای دستگاه های واجد شرایط گوگل پیکسل منتشر شود، رسماً در AOSP آپلود شد. گوگل سنت خود را زیر پا گذاشته است، زیرا هر سال جدیدترین نسخه اندروید ابتدا برای گوشی های هوشمند پیکسل عرضه می‌شد و سپس سورس های آن در AOSP بارگذاری می‌شود. به همین دلیل ، شیائومی در سرعت انتشار اندروید ۱۲ احتمالا گوگل را شکست خواهد داد. شیائومی چندی پیش MIUI بر پایه اندروید ۱۲ را به صورت پایدار برای Mi 11i و Mi 11 عرضه کرده است. البته مشخصا این آپدیت برای همه کاربران در دسترس نیست و تعدادی از تستر های مشخص آن را دریافت کرده اند.

شیائومی می‌گوید MIUI بر پایه اندروید ۱۲ باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه شما می‌شود!

آن طور که IT Home می‌گوید، این شرکت همچنین اعلام کرده است که Xiaomi Mi 11 Ultra ، Xiaomi Mi 11 Pro ، Xiaomi Mi 11 ، Redmi K40 Pro و Redmi K40 Pro+ جزو اولین دستگاه هایی خواهند بود که اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد. اکنون نیز تست MIUI بر پایه اندروید ۱۲ بر روی دستگاه های مذکور آغاز شده است.

مطابق با گزارش GizmoChina،  وانگ هوآ ، مدیر کل روابط عمومی شیائومی امروز در Weibo پستی را منتشر کرد و به کاربران یادآوری کرد که اندروید ۱۲ به تازگی منتشر شده است است و از این رو هنوز ممکن است اشکالات زیادی داشته باشد. او متذکر شد که: «گوگل و شیائومی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و توصیه می شود که کاربران قبل از انجام فرآیند ارتقاء، از داده های خود پشتیبان گیری کنند.»

اسکرین شاتی از رابط کاربری MIUI بر پایه اندروید ۱۲

این پست همراه با یادداشت های رسمی شیائومی درباره به روزرسانی اندروید 12 دستگاه های Xiaomi Mi 11i و Mi 11 است، که به کاربران در مورد گرم شدن بیش از حد و سایر مشکلات عملکرد پس از ارتقاء به اندروید ۱۲ هشدار می‌دهد. این یادداشت ها همچنین تأکید می‌کنند که ممکن است مدتی طول بکشد تا دستگاه شما با نسخه جدید سازگار شود. همچنین ممکن است برخی برنامه ها، هنوز با اندروید ۱۲ سازگار نشده باشند و در اجرای آن ها دچار مشکل شویم. پس اگر این موارد برایتان حائز اهمیت است، توصیه می‌کنیم در تست آپدیت به اندروید ۱۲ شرکت نکنید. توجه داشته باشید با توجه به آنکه به روزرسانی مذکور جزو برنامه های آزمایشی شیائومی است، ممکن است توسط آپدیتر قابل دریافت و نصب نباشد.

اندروید ١٢ نسخه پایدار رسماً از سوی گوگل رونمایی شد

به نظر شما شیائومی می‌تواند تمام باگ ها و مشکلات MIUI بر پایه اندروید ۱۲ را به درستی برطرف کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

اها نسخه آزمایشیشو گفته… فکر کردم پایدارش قراره اینطوری باشه😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی